אילו תריסים ונציאנים הם הטובים ביותר? ‏

כשמדובר בקישוט חדר, תריסים ונציאנים הם בחירה מצוינת. תריסים ונציאנים הם רב-גוניים ומעשיים. הם באים גם במגוון צבעים, חומרים, עיצובים וסגנונות. זה יכול להיות קשה להחליט איזה וילון וניציאני לקנות עם כל כך הרבה אפשרויות. מומחים ממליצים לבחור תריסים עם מוטיב צבע מסוים במוח. זה יקל על בחירת התריסים הנכונים. אתה יכול גם לבחור תריסים שמשלימים את עיצוב החדר שלך.

הגובה והרוחב של החלון חיוניים בקביעת הגודל הנכון של התריסים הוונציאנים. ייתכן שיהיה עליך למדוד את המסגרת החיצונית או הפנימית בהתאם לסוג ה וילון וניציאני. אל תשכח לתת דין וחשבון על חצי עד שלושה סנטימטרים של חפיפה. אם התריסים האנכיים אינם מתאימים בצורה מושלמת לחלון, ניתן למדוד את רוחב התריסים וגובהם מצד לצד, ואז לכוונם בהתאם.

לפרטיות, עץ, אלומיניום ותריסים ונציאניים מזויפים הם בחירה מצוינת. ניתן להוריד או להעלות אותם, תלוי בהעדפה של בעל הבית. לפרטיות מקסימלית, אתה צריך לבחור לוחות צרים יותר. חריץ רחב הוא בחירה טובה אם אתה רוצה לראות דרכם כאשר פתוח. אם אתה לא מרגיש בנוח עם התקני DIY, אתה יכול לשכור איש מקצוע שיעשה את העבודה. אתה יכול גם לעשות את ההתקנה בעצמך.

גם תריסים ונציאניים חסומים זמינים. ניתן להזיז אותם על ידי המסילה התחתונה או על ידי שימוש בשלט רחוק. המגוון הממונע הוא הנוח ביותר, עם היכולת להטות ולפתוח את הלוחות כרצוי. הם אידיאליים לכל חלון ויכולים להתאים לעיצוב של כל חדר. תריסים יכולים להיות עשויים מחומרים שונים כדי להתאים לעיצוב שלך.

תריסים ונציאנים זמינים בגדלים רבים. ניתן להזמין תריסים ברוחב של 260 ס ”מ או בגובה של 300 ס” מ. אם יש לך חלונות רחבים, אתה יכול לרכוש מספר סטים של תריסים. אולי תצטרך תריסים רבים כדי לחסום אור מחלונות גדולים. טיפולי חלונות אלה נהדרים עבור חלונות צרים אך אינם מתאימים היטב בחללים קטנים יותר.

אתה יכול לבחור ממגוון צבעים עבור התריסים הוונציאנים שלך. הם בדרך כלל זמינים בגווני עץ. עם זאת, תריסי פוקסווד פופולריים יותר בארה"ב אלה פופולריים כי הם נראים טבעיים. הם גם לא יקרים וניתן להשתמש בהם בחדרי שינה ובחדרי ישיבות. אם אתה מודאג מהסגנון, נסה לבחור וילון וניציאני עם סגנון מסורתי. זה יתאים לעיצוב החדר שלך.

יש לך הרבה אפשרויות להתאים את המרחב שלך. אתה יכול לבחור תריסים עם לוחות עץ מזויפים אם אתה מעדיף יותר פרטיות. תריסים ונציאנים באלומיניום או עץ יתנו יותר אור לחדר שלך. אתה יכול לשכור איש מקצוע להתקין את התריסים אם אין לך זמן או סבלנות לעשות את זה בעצמך.

תריסים ונציאנים הם אלגנטיים, אבל אתה צריך להיזהר כאשר מנקים אותם. בגלל הלוחות האופקיים שלהם, הם מושכים אבק ועלולים להיות קשים לניקוי. יתרה מזו, קשה לטהר אותם. לכן, חשוב לטפל בהם באופן קבוע. אתה יכול למצוא את התריסים הוונציאנים הנכונים שיתאימו לבית שלך. הם יכולים להוסיף קסם לבית שלך. בחירת החלונות היא עניין אישי.

תריסים אלה עשויים מלוחות אופקיים שניתן לפתוח ולסגור כרצוי. ניתן לסובב את הלוחות 180 מעלות ולחפוף. ניתן להתאים את הלוחות להפרדה הרצויה בין שני הצדדים. וילון ונציאני יכול להיות מותאם הן לאורכו והן לרוחבו. וילון אחד יכול לכסות חלון. וילון ונציאני כפול יכול לשמש לחלון.

פרטים נוספים: וילונות וניציאניים