מהם התרמילים לטיולי קמפינג?

תיקי גב חיוניים לכל טיול קמפינג. לא רק שהם נושאים את כל הציוד שלך, אלא שהעיצוב הקל שלהם הופך את ההליכה למרחקים ארוכים להרבה יותר קלה עם פחות משקל על הגב.

בחירת התרמיל האידיאלי מחייבת אותך לזהות אחד שעונה על הצרכים האישיים וסגנון הטיול שלך. יתר על כן, השקעה בתכונות מתכווננות כמו רתמות פלג גוף עליון וחגורות ירכיים מאפשרת נוחות אופטימלית בזמן טיול.

לא משנה אם אתה נוסע לחו"ל או סתם נכנס לחדר הכושר לטיפוס להרפתקה בסוף השבוע, בחבילה הזו יש את כל מה שאתה צריך כדי לשמור על הציוד שלך מאורגן ומוכן ללכת. בנוסף, הוא מגיע בצבעים מרהיבים עם עיצובים ייחודיים לתוספת של כישרון.

תרמיל נסיעות זה בנפח 35 ליטר אידיאלי לנוחות נשיאה ועמידות – נועד להחזיק מעמד לאורך שנים של שימוש. עם זאת, אם אתם מתכננים לצאת לטיול ארוך יותר, אנו ממליצים להשקיע בחבילה גדולה יותר.

מהו תיק תרמילאים של Camelbak Hawg?

חבילת ההידרציה של Camelbak Hawg היא בחירה אידיאלית לטיולי תרמילאים. הוא מתהדר במספר תכונות כמו קיבולת המים הגדולה שלו, הפאנל האחורי הנושם ומשיכות הרוכסן ללא רעש.

ל-Hawg מערכת לחות מצוינת שהיא גם ידידותית למשתמש וגם קלה לניקוי. הוא מתהדר בתכונות כמו טכנולוגיית Hydroguard המעכבת צמיחת חיידקים ומלכודת צינור מגנטי להצמדת הצינור על רצועת הכתף שלך.

חבילת התרמילאים Camelbak Hawg היא אידיאלית לטיולי תרמילאים ארוכים, וכוללת פאנל אחורי נושם ומקום בשפע לנשיאת ציוד רב. עם מאגר הידרציה שלו בנפח 3 ליטר שמתמלא בקלות במים, בתוספת מכסה 1/4 סיבוב עמיד בפני דליפות, אתה יכול להיות רגוע בידיעה שהציוד שלך יישאר יבש בטיולים הארוכים האלה.

תרמיל F-Stop XL הוא תיק גב מחוספס ועמיד במיוחד המיועד לשאת משאות כבדים לפרקי זמן ממושכים. הוא מרופד כדי להגן על הציוד שלך מפני פגעי מזג האוויר, עם מספר תאים לאחסון אביזרים שונים.

לחבילה יש גם כיס סטש קטן בחזית, שבו ניתן לאחסן עטיפות מזון בנפרד מציוד המצלמה. אתה יכול להרכיב את החצובה שלך לקדמת התיק ולהדביק שתי מכפות רגליו לכיס זה לתמיכה.

תרמיל F-Stop XL מציע שורה של תכונות המיועדות לנשיאת ציוד מצלמה, כגון יחידת מצלמה פנימית (ICU). רכוש מעטפת ריקה והתאם אישית את ההגדרה שלך בהתאם לצרכים שלך; לחלופין, אתה יכול לרכוש חבילות הכוללות גדלים נוספים לטיפול נמרץ, רצועות אביזרים וכיסויי גשם.

מהו תיק גב של קלטי קויוט ?

לארגון קל וגישה לטיול הקמפינג שלך, תרמיל Kelty Coyote 85 הוא אופציה נהדרת. הוא מתהדר בקיבולת בשפע ובשפע של כיסים לאחסון וארגון.

חבילה זו מתהדרת גם במכסה עליון, מערכת מתלים מתכווננת וכיס מתיחה קדמי – מה שהופך אותו לאידיאלי לנסיעות קצרות וארוכות כאחד.

עבור תרמילאים ומטיילים בתקציב נמוך, Coyote 85 הוא אופציה אידיאלית. זהו אחד מתרמילי הגב הזולים ביותר שנסקרו כאן והוא עשוי היטב ועמיד לאורך זמן.

לתרמיל קל משקל שיכול לשאת בקלות משא כבד בנסיעות ארוכות, כדאי לשקול את ה-REI Flash 55. הוא מספק שילוב מרשים של תכונות במחיר ללא תחרות.

חבילת הטעינה העליונה הזו כוללת כיסים מרובים הניתנים להסרה אם אין צורך. זה מהווה בחירה אידיאלית עבור מטיילים מינימליסטיים המעוניינים להשיל קילוגרמים.

ה-REI Flash 55 בנוי מניילון ripstop עמיד, מה שהופך אותו לעמיד מספיק כדי לעמוד בטיפול מחוספס. בנוסף, ההתאמה הנתמכת בהשעיה ורצועות הכתפיים המתכווננות וחגורת הירכיים הופכות אותו קל משקל ונוח ללבישה.

לפרטים נוספים : https://ertzcamping.co.il/product-category/%D7%AA%D7%A8%D7%9E%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D/