מזון כלבים טוב ישמור על בריאות הכלב שלך

קערת כלבים גדולה המכילה מזון מן החי חיונית לכלב המחמד שלך. מזון לכלבים הוא בעצם מזון המיועד לחיות מחמד ומיועד במיוחד לצריכה של כלבים ובעלי חיים מבויתים אחרים. כלבים נחשבים לאוכלי כל, אך יש להם נטייה לטורף. יש להם שיניים חדות יותר וקיבה ארוכה יותר שיכולה לעכל בשר לבד, במקום חומרים צמחיים.

מזון לכלבים יבשים מורכב מבשר, עצמות ולעיתים אף איברים כגון כבד או כליות. מזון לכלבים יבשים אינו מומלץ לחיות מחמד עם בטן רגישה. רוב הבעלים מעדיפים מזון משומר על מזון לכלבים יבשים, כיוון שהוא בריא יותר. הוא מכיל שומן רווי פחות, מלח וסוכר מאשר עמיתו היבש.

מזון לכלבי מחמד צריך להכיל מזון בעל צפיפות אנרגיה גבוהה כגון בשר ועופות. מזונות בצפיפות אנרגיה גבוהה מכונים גם חלבונים שלמים. חלבון חשוב לצמיחת התאים ולהתפתחות התאים. עם זאת, מעט מדי חלבון יכול להוביל למחלת כליות. מזון לכלבים צריך להיות נמוך בסיבים כדי לשמור על משקל גוף בריא, ולהעלות את רמות האנרגיה. צריכת הסיבים האידיאלית היא פחות מ-10g ליום. ניתן להשיג מזון איכותי באתר פגז עולם.

מזון כלבים לכלבים שמנים חייב להיות נמוך יותר בשומן מזה של כלבים רזים. תכולת השומן בדיאטה היא גורם סיכון עיקרי לפיתוח סוכרת. מחקרים הראו שכלבים בעלי עודף משקל נוטים יותר מאחרים לפתח מחלות קשות כגון אי ־ ספיקת כליות, סרטן, אי ־ ספיקת לב ומצבים חמורים אחרים. כדי להימנע ממחלות אלה, חשוב שכלבים יינזונו כראוי.

ישנם סוגים רבים של מזון לכלבים. מזון כלבים אורגני ופרימיום הם שניים מהסוגים הנפוצים ביותר. מזון כלבים אורגני מכיל את כל המרכיבים הטבעיים והאורגניים. מזון יבש פרימיום, לעומת זאת, מכיל רק מרכיבים איכותיים כמו עוף אמיתי ותרנגול הודו, ללא דגנים וללא מוצרי לוואי.

חיית המחמד שלך תפיק תועלת מהוויטמינים והמינרלים שמספק המזון היבש. יתרה מזו, חיית המחמד שלך תיהנה מהטעם של ארוחות טריות. ייתכן שיש הבדל קל במרקם או בטעם של מזון כלבים מסחרי, כגון כלבי בשר. לקיבל יש מרקם גס יותר מאשר מזון כלבים מיוצר באופן מסחרי. בחלק מהמותגים של כלבי הבשר יש ארוחת בשר כמרכיב הראשון, בעוד שברוב מזון הכלבים כיום יש ארוחת בשר כמרכיב העיקרי.

ישנן אפשרויות רבות לעזור לך לשלוט במשקל של חיית המחמד שלך. יש הרבה מותגים בשוק שיכולים לעזור לך לרדת במשקל. עדיף לבחור מותג שמשתמש רק במרכיבים טבעיים כמרכיבים העיקריים שלו. אלה כמה מהמותגים הידועים ביותר:

מאמר זה מספק מידע על שיקולים חשובים בעת האכלת הכלב. כלבים זקוקים לתזונה מאוזנת כדי לגדול בריא ולהישאר בכושר. אף שהמזונות המסחריים נוחים וזולים, אין להסתמך עליהם כמקור היחיד לחומרים מזינים חיוניים. מזונות משובחים ומאוזנים הם הטובים ביותר לבריאותו ולרווחתו הכוללת של הכלב. כדי ללמוד יותר על תזונה בריאה לכלבים, בקרו באתר להלן.

מחקר שפורסם בשנת 1999 בכתב העת של האיגוד הרפואי הווטרינרי האמריקאי קבע כי מזון לחיות מחמד המיוצר באופן מסחרי מכיל כמויות משמעותיות של נתרן (וכלוריד). תהליך העיכול מייצר נתרן וכלוריד. כימיקלים אלה עלולים לגרום נזק משמעותי לכליות. חשוב שהכלב שלך יערוך בדיקה שנתית כדי לוודא שהוא מקבל תזונה הולמת. צריך להתייעץ עם הווטרינר שלך אם הכלב שלך לא מקבל את החומרים המזינים הנכונים.

ישנם מספר סוגים של דיאטות שניתן להאכיל כלבים; עם זאת, לא כולם בטוחים. הזנת חיית המחמד שלך דיאטת חלבון נמוכה מסוכנת במיוחד עבור כלבים עם מערכות עיכול רגישות. זה לא נדיר שכלבים עם אלרגיות חווים תגובות אלרגיות כשהם מוזנים במזון כלבים לא אלרגני. יש כלבים שחווים הקאות, שלשולים ודימום במעיים לאחר שהם אוכלים דיאטות לא אלרגניות.

ניתן לגרום לבעיות בריאותיות חמורות אם מזינים את כלבך בדיאטה ללא טאורן. טאורין, חומצת אמינו חיונית, יכולה להימצא במגוון מזונות עשירים בחלבונים כגון עוף, בקר, דגים ומוצרי חלב. מחסור בטאורן הוא בעיה נפוצה בכלבים. הרבה מאכלי כלבים לא מכילים טאורין. זה יכול להוביל למחלות כליות או בעיות לב.