סוגי מטפחות ראש לנשים

צעיפי ראש הם דרך מצוינת לכסות ימי שיער גרועים, תוך מתן חום נוסף והגנה מפני רוח וגשם. להלן כמה סוגי צעיפים הזמינים לנשים. ‏ כותנה: חומר קל משקל, בר נשימה ונוח, כותנה היא בחירה מצוינת לצעיפים. הוא גם מתלבש בקלות ומתאים לכל עונה. עם זאת, צעיפי כותנה לא מתייבשים מהר כמו בדים סינתטיים.

טורבנים מסורתיים: בדרום אפריקה, עובדים מקומיים שחורים לובשים כיסוי ראש כבר עשרות שנים. הם היו סמל למעמדם החברתי ודרך להפעיל שליטה. חלק מהאנשים סקפטיים לגבי כיסוי הראש המסורתי, וחלקם הביעו ספקות לגבי שורשיו התרבותיים. עם זאת, טומי נדבה, אשת עסקים טקסטיל מפרטוריה, ממהרת לבטל את הרעיון הזה. החברה שלה מוכרת מגוון של בדים מרחבי היבשת.

טורבן של נשים עם צעיף אסלאמי ארוך הוא כיסוי הראש הדתי המסורתי בעולם האסלאמי. סוגים אחרים של טורבנים עשויים ממשי, מקשמיר או אפילו מסיבים סינתטיים. למלכה האלטרנטיבית של קוהום יש קשרים פינתיים, והיא רכה ורכה להפליא. בנוסף לרצועת הראש, ניתן לקנות דגל גן בכתום או כובע מכשפה ליל כל הקדושים עשוי כתום או זרדים וקש. אם אתה רוצה להיות יצירתי במיוחד, אתה יכול לבחור תחפושת לליל כל הקדושים לכלב שלך.

אם אתה מעדיף ללבוש צעיף ראש בעיגול או בצורת ריבוע, תן דעתך לצעיף ראש מרובע או מלבני. אלה נוטים להיות קלים יותר לקשור ולהציע גמישות רבה יותר. ודא כדי לקבל צעיף גדול מספיק עם אורך הולם. הם קלים יותר לשימוש, והם טובים יותר לשימוש רב תכליתי, כפי שהם קלים יותר לקשור ולהציג בד עודף. הם גם קלים יותר לשכבה כדי ליצור לעטוף מורכב יותר.

בנוסף להיותם כיסוי ראש דתי נפוץ, קישוטים אלה הם בעלי שורשים עמוקים בהיסטוריה האנושית. נשים מוסלמיות לבשו כיסוי ראש כדי לכסות את השיער והפנים שלהן. כיסוי הראש הוא אחד הסוגים הנפוצים ביותר של כיסוי ראש נענדים על ידי מוסלמים ברחבי העולם, כאשר סוגים מסוימים נהוג רק באזורים מסוימים. מבחינה היסטורית, כיסוי הראש היה אביזר אופנתי פופולרי, במיוחד באיסלאם, והנביא מוחמד לבש גרסה לבנה כדי להגן על ראשו. בניגוד לניקאב, הוא אינו מבטח את השיער והפנים.

סגנון נוסף של צעיפי ראש של נשים הוא החיג 'אב המוסלמי הארוך. נשים יכולות ללבוש צעיף ארוך, צר או משולש למטרות דתיות, או ללבוש צעיף ראש ארוך ומשי למטרות דתיות. נשים יכולות גם לבחור ממגוון צבעים וגדלים. בעת בחירת צעיף של אישה, זכור שצבע הצעיף עשוי להשתנות מהצעיף עצמו, לכן דאג לבחור את הצעיף התואם את טעמה.

צעיף עגלגל יכול לשמש גם למראה הזה. בתור התחלה, לקפל את הצעיף באלכסון מהצד הרחב ביותר שלו לכיוון הפינות המחודדות. ואז, לקשור את הצעיף ולשים אותו על גבי המצח. אתה יכול לחזור על אותו התהליך עם הצד השני. להוסיף נפח נוסף, לאסוף את השיער שלך ולמקם אותו על הצעיף. בעוד כמה ימים, אתה תהיה מופתע כמה מדהים האביזר החדש שלך נראה.

סגנון נוסף של כיסוי ראש וצביון צעיף הוא הבבושקה. טורבן מסוג זה מכסה את מירב הראש וקל לייצור. אתה אפילו יכול ללבוש טורבן בזמן שאתה מתרוצץ במכונית הפתוחה שלך. לקפל צעיף מרובע באלכסון ולקשור את הקצה הנגדי מתחת לסנטר. המראה הזה נותן לך מראה מיושן וזוהר.

פרטים נוספים: https://sayla.co.il/product-category/scarf-turban/