רכישת מזון לחתולים: דברים שחשוב לדעת

למה שאני אקנה אוכל חתולים לחתול שלי? מזון נא יש יתרונות רבים לחתול שלך, על מזון יבש. בשר טרי זה מה שחתולים אוהבים, אז אם תתנו להם את האוכל שהם נולדים לאכול, זה יספק מקור נהדר לחומר המזין הזה. בנוסף, האנזימים בבשר עוזרים לפרק חלבונים, לייצר חטיף יותר מעכל לחבר החתול שלך.

אבל האם זה נכון לכל חיות המחמד. מזון נא מותר רק לכלבים. עם זאת, חתולים יכולים גם להפיק מכך תועלת, משום שמותגים מסחריים רבים מעובדים מדי ומכילים יותר מדי כימיקלים מכדי להיות מתאימים לבעלי חיות מחמד רגישים. יש הרבה מותגים בשוק שטובים גם לחתולים וגם לכלבים. הנה כמה לשקול. (מידע נוסף בקישור הזה HAIOTBALEV – אוכל גורים)

ל-Natural Balance יש כמה מותגי מזון לחיות מחמד, כולל Frozen Botten Buttle Funkible ו-Rahydrate. המדריך של הבעלים מסביר את היתרונות של מותגים מיובשים קפוא. מותגים אלה מספקים לחות במשך כל היום, ומונעים אובדן לחות עקב התחממות יתר. אנזימי העיכול המצויים בלב הבשר או בארוחת העוף מסייעים לגוף בעיכול חלבונים. מזון טבעי לחיות מחמד לחתולים יש נתרן נמוך ואין גלוטן תירס. הוא גם אינו מכיל שומנים הידרוגנטיים, גלוטן תירס, גלוטן חיטה, טעמים מלאכותיים וסויה.

טופר האיזון הבריא הוא פריט באיכות גבוהה שיכול לשמש למצעים לחתולים. הטופר לא מכיל חומרים משמרים מיותרים, כימיקלים, או כימיקלים. טופר האיזון הבריא הוא בחירה טובה שכן הוא היפואלרגני ומציע אלטרנטיבה בריאה יותר למזון מסחרי לחיות מחמד שיכול להיות קשה לעיכול לחתולים. מזון חתולים בריא הוא גם מקור מצוין של שומן, חלבון וירקות.

לאוכל חתולים בריאים יש כמה מאפיינים מרכזיים, כולל היותם נטולי תבואה, מה שהופך אותו לחלופה בטוחה עבור אלה אלרגיים לחיטה או תירס. תכולת החלבון הגבוהה מסופקת על ידי שימוש במקורות בשר, המספקים יותר חומצות אמינו מאשר ירקות. זה שומר על המערכת של החתול אנרגטית וערנית.

הקלורופיל זמין בארבעה מזונות קלים לעיכול, בעלי חלבון גבוה המספקים תמיכה תזונתית מלאה. הוא נוסח במיוחד לחתולים והוא מתאים לכל הגילאים, למרות שהוא הכי טוב לחתולים חצי שנה ויותר. כל אחד מארבעת המרכיבים העיקריים נבחר בקפידה כדי להשלים אחד את השני. מזונות אלה מאושרים על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי לצריכה אנושית רק אם הם עומדים בדרישות לתוספי תזונה.

יש יתרונות בריאותיים רבים לתת אוכל המחמד שלך. ודא שהם בוחרים Wise Cat Foods. חשוב שחתולים יקבלו את החומרים המזינים המתאימים, במיוחד חלבונים, פחמימות, ויטמינים ומינרלים. בשל התוספים הרבים והחומרים המשומרים המשמשים לייצור מזון מסחרי, קשה לספק את צורכיהם התזונתיים. חלק מאותם חומרים משמרים, תוספים וכימיקלים אחרים יכולים להיות רעילים לבעלי חיים אם הם נצרכים על ידי בני אדם. לכן, חשוב לבחור חברה שמשתמשת בתרנגולות בריאות המגודלות בחווה עבור האוכל. בעלי חיים אלה חופשיים מתרופות והורמונים ומייצרים בשר באיכות גבוהה.

יש גם כמה מאפיינים מרכזיים של מזון החתולים בריאה איזון לחתולים שיכול לעזור המערכת החיסונית של החתול. תרנגול הודו, לב תרנגול הודו עם שריר ביזון ובשר, והוצאת הודו הם חלק מהמרכיבים העיקריים. עוף זה הוא מקור החלבון הטוב ביותר לחתולים, כמו חתולים רבים אלרגיים לעוף. ניתן גם לבחור אורז, שיבולת שועל ופסטה לחיטה.