תמונות עשויות משעם

אם אי פעם חלמת לגור במקום שעשוי כולו משעם, מצפה לך תענוג! קורק הוא חומר מעניין שמלווה את עצמו לסוגים רבים של אמנות, כולל ציורים, פסלים ועוד. תמונות אלה, הידועות כתמונות שעם, נוצרו על ידי אמנים רבים ברחבי העולם, כולל אלה שהגיעו מרחוק כמו סין וגרמניה. האתרים ההיסטוריים הרבים של העיר שווים זמן לביקור, ויש שפע של מקומות להצטלם בקורק.

דרך פופולרית אחת להציג פסל שעם היא בביתך. פסלים אלה, המכונים תמונות שעם, מתארים סצנות שלוות ונעשות באופן מסורתי בסין. הם מעוצבים מקליפת שעם והם בדרך כלל ממוסגרים במסגרת עץ עם הגנה מזכוכית. פסלי שעם רבים הם אפילו מיובשים אוויר, מה שהופך אותם לאורך זמן, יפה, ומושלם כמתנה למישהו שאתה מכיר. הם גם מייצרים חתיכות עיצוב נהדרות, וגם במחיר סביר.

יש כל כך הרבה תמונות יפות של קורק לבחור מהן! בין אם אתה מחפש קישוט קיר ייחודי או חתיכה לתלות בבית שלך, התמונות האלה בטוח להביא חיוך על הפנים שלך! תסתכל למטה על כמה מהאפשרויות הפופולריות ביותר! התמונות האלה מגיעות עם מסגרת בעבודת יד ופלאק אופציונלי. הלוח כולל אותיות מותאמות אישית, אשר נעשה ביד. בהתאם לצרכים שלך, אתה יכול להתאים אישית הן את צבע הכתם והן את האותיות של הלוח.

ניתן למצוא גם פסל שעם, הידוע גם כתמונת שעם או גילוף שעם. אמנות השעם (באנגלית: Cork art) היא יצירת אמנות סינית מסורתית המתארת נופים מורכבים ומיני בר. מאחר שהוא עשוי מקליפת עצי שעם, ניתן למצוא תמונות רבות של שעם באינטרנט ועל פינטרסט. אתה אפילו יכול לקבל חתיכה בפחות מ-300 דולר ולשקול פחות מ- 200 ק "ג. היופי של יצירות האמנות היפות האלה שווה את ההשקעה.