איזה ציוד כושר משתמשים הכי הרבה במכון הכושר?

מגוון של ציוד כושר חיוני להצלחת מועדון בריאות או חדר כושר, אבל לא כל הציוד נוצר שווה. בעוד שאתם רוצים שיהיו לכם כמה מכונות אולימפיות, תרצו גם לוודא שיש לכם שילוב טוב של ציוד לדמוגרפיה שונה. למשל, חדר כושר מובחר עם מכונות אולימפיות בלבד עלול להבריח אנשים חדשים ואפילו קשישים. זה יכול גם לדחוף את הנוכחים בחדר כושר ייעודיים משם למקום אחר.

הליכונים הם בין הציוד הרב-גוני ביותר למכון כושר. הם יכולים להשתנות במהירות ושיפועים, ואתה אפילו יכול לקנות הליכון מסחרי אם אין לך משלך. הליכון יתן לך את היתרון של היכולת להתאים אישית את האימון לצרכים שלך. הליכונים הם ציוד סטנדרטי בחדרי כושר רבים, והם זולים מספיק כדי לרכוש בעצמך גם כן.

ספקית ציוד ספורט ידועה עם יותר מ-30 שנות ניסיון בתעשייה. המבחר המסיבי שלהם של ציוד כושר ואביזרים מאפשר להם לעזור לך ליצור מתקן איכותי וזול. אתה אפילו יכול לקבל עזרה בהעמסת הציוד החדש שלך לעגלה, במקרה הצורך. ואל תשכחו לבדוק את המוצרים המשופצים שלהם. אין צורך לבזבז הון על חתיכות חדשות. מפעל הכושר יש מבחר עצום ואפילו יסייע לך באחסון הציוד המשומש שלך.

משקולות הן עוד ציוד כושר חיוני למכון כושר. פעמוני קטלבל הם דוגמה נפוצה. כדורי ברזל קטנים, מפלדה או יציקה עם חצי עיגול למעלה משמשים לתרגילים רבים. אתה יכול לעשות במות עופרת אחת עם פעמון, ורבים אחרים. טווח המחירים של פעמוני קומקום הוא 30-70 דולר, תלוי במשקל. הם באים במגוון רחב של גדלים וסוגים.

מכונות חתירה הן גם ציוד כושר פופולרי. הם מאפשרים למעלים לבצע מגוון תרגילי גב ותרגילי מתיחה. הזרועות מונחות על הסורגים מתחת לשרירי החזה, בעוד הרגליים נעות קדימה על המכונה. אבל עם תגי המחיר הגבוהים שלהם, הם השקעה נהדרת למכון כושר. אל תשכח לבדוק את המחירים לפני הקנייה.

מדף ברבל הוא עוד פיסה חיונית של ציוד כושר. מדף ברבל הוא פיסת ארכיטקטורה עצומה, עומד 8 עד 12 מטרים. הוא מאפשר למציל למקם את משקלם בעמדה היעילה ביותר לביצוע תרגילים. ללא מתלה ברבל, כרית ברבל או כתף יהיה כמעט בלתי אפשרי לבצע. אם אתה שוקל לקנות מתלה ברבל לחדר הכושר שלך, אתה צריך לקנות מסביב. אתה תמצא אותם ברוב חדרי הכושר וחנויות אספקת כושר.

ספסלי משקל מתכווננים יכולים לעזור לכל אחד לבצע סוגים שונים של תרגילים, אבל הם לא באים בזול. החיסרון בספסל במשקל הוא שתצטרך מרחב בשביל זה. אם אין לך מקום לספסל כבד, אתה עדיין יכול לבצע אימונים אפקטיביים עם שכיבות סמיכה פשוטות. מתלי כוח הם עוד פיסת ציוד מעולה לכל חדר כושר. תצטרך מקום לאחסן אותם ומתלה כוח לתוצאות הטובות ביותר.

ספסל אימונים רב-תכליתי הוא ציוד כושר חיוני. הספסלים האלה נהדרים למתחילים, לבוגרים ולספורטאים צעירים. אפשר לכוון את המשענת כדי שהמושב יהיה שטוח או מעט נוטה. כשקונים ספסל אימונים, מחפשים בנייה יציבה ומגוון משקולות. תלוי בגודל חדר הכושר ובמספר האנשים שמשתמשים בו, ייתכן שתצטרך ספסל אימונים אחד או שניים.

כמה חתיכות של ציוד כושר הן אופציונליות. אתה יכול לקנות כמה פריטים בנפרד. לדוגמה, שקי אגרוף פופולריים בשל עמידותם ויעילותם. מחירם נע בין 20 דולר למאות דולרים. עם זאת, הם עדיין השקעה כדאית לחדר הכושר שלך. שק החבטות הימני יכול להגביר את האימון שלך ולשרוף קלוריות. הם זמינים תמורת 50 עד 150 דולר באי-ביי, וניתן לרכוש אותם כמעט בכל מרכז כושר.

פרטים נוספים: תכנון הקמה ואספקת ציוד לחדר כושר