סעפת יניקה

איך לבחור את סעפת היניקה הנכונה לרכב שטח

סעפת יניקה ממלאת תפקיד מכריע בתהליך הבעירה. זה עובד בדרך פשוטה. המנוע מופעל על ידי פתיחת שסתום האוויר, מה שיוצר ואקום. לאחר מכן הבוכנה עוברת למרכז המת התחתון שלה, מה שיוצר זרימת אוויר מהירה לחלל. כל מזרק דלק ממוקם בצינורות של הסעפת. האוויר מסופק דרך הצינור המתאים, והדלק אטומי בו זמנית.

סעפת היניקה משמשת להעברת נוזלים דרך צינורות. זה חיוני במשלוח נוזלים. מפחית נדרש לצינורות גדולים יותר. לכן, יש לשקול בקפידה את העיצוב. כדי לחסל כיסי אוויר, יש להשתמש גם בהפחתה אקסצנטרית. כלל כללי הוא לשמור על מהירות צינור היניקה מתחת ל-2 מ '/ש '. מהירות גבוהה יותר קשורה לרעש מוגבר, עלויות אנרגיה, שחיקה ועלות. סעפת היניקה חייבת להיות עשויה מחומרים באיכות גבוהה.

שבירה באיכות גבוהה דורשת דיוק. סוף הנוזל נתון לסחיפה וחומרים שחוקים, כך שמערכת היניקה היא חלק חיוני בתהליך. זרימה גבוהה, Core-X מהונדסת אישית (R), מניפולדות שאיבה מפחיתות לחץ ולחץ על רכיבים אלה ומונעות את ההשפעות הניווניות של תרסיסי שבירה נפוצים.

טיפים נוספים לבחירת סעפת יניקה:

כאשר סעפת שאיבה אינה מסוגלת להתמלא, צילינדרים המשאבה ההדדית תיצור חלל בצינור. האנרגיה השלילית הזאת מועברת לנוזלים הנשאבים. כדי למנוע את זה, מייצב יניקה הוא כלי חיוני. התקן זה מוסיף מדיה נוספת לסעפת היניקה ומאפשר לה לפעול בלחץ הרצוי. זה מבטיח שלא יהיה חלל בנוזל.

יש לאתר סעפת שאיבה כדי שתוכל לספק את כמות הנוזלים המתאימה למשאבה. באופן אידיאלי, יש להרכיב את צינור ההזנה בצורה כזו שניתן לבודד אותו מהמשאבה. זה ימנע סובלימציה. אין למקם את מייצב היניקה בכל מרחק שיכול לגרום נזק לצינור. זה יאפשר לצינור שלך לעבוד ללא הפרעה מהמשאבה.

יש הרבה סעפות יניקה בשוק, אבל הטובה ביותר היא הקלה והזולה ביותר. התקנים אלה בדרך כלל יקרים יותר ממקביליהם. כדי לקבל את המירב מסעפת היניקה שלך, לוודא שהוא מותקן כראוי. סעפת יניקה מתאימה חיונית למנוע הבאר. צינור שאיבה סטנדרטי לא יתאים. סעפת מותאמת אישית תעבוד הכי טוב עבור הרכב שלך.

סעפת היניקה מחוברת עם טנק, שהוא רכיב אינטגרלי של משאבות אפראק. עיצוב שני החלקים שלו עוזר למתן תנודות שאיבה ולשמור על רמת לחץ קבועה בכל שסתומי היניקה. המאגר החיצוני שלו ממעיט את הפסדי ראש האצה בקצה הנוזל. לסעפת היניקה צריך להיות עיצוב שיכול להגן על הקצה של הנוזל משרידי תנודות.

אסור להשתמש באספנים אסימטריים לסעפת היניקה. זה גורם להפצה לא אחידה של תערובת דלק האוויר ועלול לפגוע ברכיבים של משאבת הפראק. סעפת שתוכננה כהלכה יכולה גם להפחית את עבודת הצילינדר ולשפר את יעילות הדלק. הליבה X (R) succionifold הוא עיצוב של שני חלקים עם ליבה פנימית ומאגר חיצוני. עיצוב זה מאפשר זרימה יציבה דינמית ומונע נזק בסוף נוזל משרידי תנודות.

גורם נוסף שיש לשקול בבחירת סעפת יניקה הוא עיצוב צנרת היניקה. לסעפת היניקה ליבה X (R) יש מבנה של שני חלקים הממעיט את תנודות השאיבה. עיצוב שני החלקים שלו מגן על הקצה הנוזלי מפני תנודות. סעפת ליבת איקס היא אידיאלית למשאבות פראק. זה סעפת יניקה גדולה שמאפשרת למפעילים לחסוך כסף על תחזוקה.

סעפת היניקה היא חלק בלתי נפרד מקצה היניקה של משאבת הבוץ. הוא עשוי מפלדה 35CRMo ויש לו פלנגות חלקות. בסוף היניקה יש שתי נפיחות בפנים וכרית אוויר יניקה. שני הכדורים מחוברים למשאבה. אתה יכול להשתמש במשאבה בשני מצבים. הבוץ מוזרק בקצה אחד ומים מוזרקים לקצה השני.