אילו פסנתרים מיוצרים ביפן? ‏

שורת הפסנתרים הגדולים של שיגרו קוואי מייצגת את ניסיונו האולטימטיבי של קוואי לייצר פסנתר ברמה עולמית. הם מיוצרים בעבודת יד במתקן נפרד לפסנתר הגדול הפופולרי של החברה, והם נמצאים בכיתה בעצמם. טכנאי פסנתר רבים רואים בהם את כלי הנגינה הטובים ביותר בעולם. וכמובן, הפסנתרים האלה באים עם אחריות לכל החיים! קרא על מנת ללמוד עוד על כלים טובים אלה!

GA1 הוא 4 '11 "בגודל. GC1 הוא בגודל דומה ב- 5 '3 והוא יקר יותר מה-C1. סדרות GA1 ו-GS מסווגות לשתי שורות מודל שונות. ה-C1 הוא הפסנתר המשובח ביותר מבין השניים, בעוד GC1 הוא הבחירה היותר סבירה. בעוד שסדרת G הייתה פופולרית במשך שנים רבות, היא הופסקה מאז. אם אתם מעוניינים לקנות פסנתר יפני חדש, הקפידו לעשות את המחקר שלכם לפני קבלת החלטה סופית.

כמה סוחרי פסנתרים ביפן טוענים שהפסנתרים היפניים לא מתובלים כראוי לאקלים האמריקאי. הטיעון הזה ראוי, אבל הנוהג של פסנתרים טרום תיבול אינו מקובל בכל העולם. באופן כללי, עם זאת, אם אתה מעוניין לחסוך כסף ולקבל פסנתר טוב, לוודא שאתה מוצא מודל משומש. אתה לא תצטער על זה! זו הדרך הטובה ביותר ללמוד על פסנתרים יפניים!

הציון של פסנתר יפני חדש יהיה תלוי בסיטונאי. סוחרים רבים בוחרים בציונים A או B ולא מוכנים לשוט נמוך יותר מ-C. כמו בכל פסנתר, פסנתר יפני יזדקק ככל הנראה להשמעה, רגולציה, ליטוש וכוונון לפני שישלחו אותו לארה "ב. בכל זאת, כדאי לבדוק כמה דוגמאות כדי לקבל מושג על האיכות של כל סוג.

אחת הסיבות לכך שפסנתרנים רבים בוחרים בפסנתר יפני היא התחושה. יצרני הפסנתרים היפנים מקפידים הרבה יותר על הפעולה והרגולציה של המכשירים שלהם. כתוצאה מכך, הפעולה היפנית על פסנתר יפני בדרך כלל רגישה יותר למגע מאשר מודל שנבנה על ידי ארצות הברית. בנוסף, איכות הצליל של הפסנתרים היפניים אולי לא טובה כמו זו של דגמים שנבנו בארצות הברית, אבל הם עדיין אופציה מוצקה לחובבי פסנתר.

בעבר, המותגים ימאהה וקוואי נחשבו כבעלי צלילים בהירים ומלוארים יותר, בהתאמה. עם זאת, מאז הם שינו את ההבחנה הזו, כאשר לפסנתרנים של קוואי וימאהה יש סופיקסים של S ו-E נפרדים. עם הדגמים המשודרגים והחדשים שלהם, הפסנתרים האלה נשמעים כמו כלי נגינה איכותיים יותר מתוצרת ארה "ב. בדומה לכך, פסנתרי ימאהה רבים מגיעים כיום עם מאפיינים כמו קשקשי דופלקס ודוושות סוסטנוטו, שבדרך כלל מצויים רק על כלי נגינה אמריקאיים יקרים יותר.

מפעל הפסנתר הגדול של ריויו (Ryuyo Grand Piano Factory) היה החברה הראשונה שקיבלה הסמכה ISO14001 בתעשייה. כיום, קבוצות עבודה במפעל הפסנתר הגדול של ריויו מפקחות על בקרת פסולת, בקרת פליטה ושימור אנרגיה. קוואי גם מוביל את הדרך עם הצגת חלקים מפלסטיק בפעולות פסנתר. הפעולות הנובעות מכך ידועות כתשובות ואף כתובות. הם עשויים בדייקנות ואכפתיות.

גם יצרני הפסנתרים הקוריאנים התמודדו עם מאבק קשה בביסוס אמינותם. לשם כך, הם ביקשו סיוע מקהילת הפסנתר הבינלאומית המוכרת. הם התחילו לפרסם את הפסנתרים שלהם עם חלקי פעולה של רנר וחוט של רוסלאו, יחד עם הרויאל ג 'ורג' פלטס. אלו מותגים גרמניים, ויצרני פסנתרים יפנים מעולם לא השתמשו בהם. אז, מה יש בפסנתרים האלה שגורם להם לבלוט מהמתחרים שלהם? התשובה עשויה להפתיע אותך.

בין אם אתה קונה את הפסנתר היפני שלך מסוחר או במכירה פומבית, אתה תמיד צריך לעשות את המחקר שלך ולשקול את ההעדפות האישיות שלך. יש הרבה סוחרים שלא מציעים הרבה שירות אחרי שהם מכרו לך פסנתר, והסוחרים האלה אולי אפילו לא זוכרים אותך אחרי שהם לקחו אותו בחזרה. אבל, אם אתה עושה את שיעורי הבית שלך, אתה צריך להיות מסוגל למצוא את הפסנתר היפני המושלם לבית שלך. זה יהיה נכס יקר לשנים הבאות.

כתוצאה מכך, לצרכנים היפנים הייתה סטייה חזקה מרכישת מוצרים משומשים, כולל פסנתרים משומשים. עם זאת, אמונות תרבותיות אלה מראות שיש תחרות מועטה בין סוחרי פסנתרים יפנים לבין מוכרי פסנתרים אחרים. בשל כך, קשה לסוחרי פסנתרים יפנים להתחרות בפסנתרים יפניים שנמכרו באופן פרטי, אשר לרוב משופצים על ידי סיטונאים ונמכרים על ידי מתחרים בהמשך הרחוב. וזה אומר שהמחיר של פסנתרים יפניים משומשים יכול להיות נמוך יותר ממה שהיית משלם עבור פסנתר חדש.