באיזו תדירות יוצאים קונסולות משחק חדשות? ‏

קונסולות משחק הן אמצעי פופולרי למשחקי וידאו. למרות שיצרני קונסולות המשחקים היו פעם היחידים שהיו מעורבים בייצור, כיום התהליך מורכב יותר ומעורב במגוון שירותים בעלי ערך מוסף. אלה כוללים יצרני חוזים, ספקי רכיבים ושירותי ייצור אלקטרוניקה. חברות אלה משלימות את הקונסולות ונבדקות לפני שמפיצות אותן לקמעונאים ולצרכנים. חלק מהיצרנים גם מחזיקים במחלקות ייצור ותיקון.

כל כמה פעמים יוצאים קונסולות משחקים?

ככל שהפופולריות של המשחקים גדלה, מתעוררת השאלה באיזו תדירות יוצאים קונסולות משחקים חדשות? התשובה משתנה בהתאם למשחק ולקונסולה, אבל רובם יוצאים כל שנה בערך. אמנם ישנן סיבות רבות ושונות לרכוש את הקונסולה האחרונה, אך ישנן שתי סיבות עיקריות לכך שאולי לא. ראשית, חשוב לזכור כי קונסולות חדשות אין משחקים רבים זמינים כאשר הם משיקים. משמע הדבר שהם עלולים לסבול מחרקים או מבעיות אחרות כאשר הם משתחררים.

קונסולת משחקי הווידאו הראשונה הייתה ה-Magnavox Odyssey, שיצאה בשנת 1972. מאז, קונסולות משחקי וידאו ביתיות מקובצות ל ”דורות” שנמשכים שש שנים, בהתבסס על מפרטים טכניים נפוצים. היצרנים המובילים כיום הם סוני, מיקרוסופט, סגה, נינטנדו, NEC ו-3DO.

בסוף שנות ה-70, קולקו ופיירצ 'יילד לא זכו להצלחה רבה עם הקונסולות הראשונות שלהם. קולקו, לעומת זאת, יצא עם טלסטאר בשנת 1977, אשר כלל משחקי צבע ורמות קושי מרובות. כמה שנים לאחר מכן, נינטנדו עקבה אחרי החליפה, והעבירה את סדרת המשחקים Color TV, שהייתה בלעדית ליפן. הקונסולות תוכננו להתחרות באטארי 2600.

בעוד ה-PS5 הוא הקונסולה האחרונה, יש שמועות על קונסולות חדשות שיוצאות בכל שנה. הפלייסטיישן 5 של סוני יצא למכירה ב-12 בנובמבר ונמכר במהירות. ואז ב-25 בנובמבר, הקמעונאי החל מחדש. אבל הם היו מחוץ למלאי בתוך דקות.

איזו קונסולת משחקים הכי טובה?

פלייסטיישן 5 ו-Xbox One X הן שתי קונסולות משחקים פופולריות המציעות מגוון של תכונות ואפשרויות. הם מציעים משחקים אקסקלוסיביים וחוויות מציאות מדומה, כמו גם את היכולת לשחק משחקי פלייסטיישן ישנים בכל קונסולה. הפלייסטיישן 5 מגיע גם בגרסאות דיגיטליות ודיסקים. גרסת הדיסק מאפשרת לך לרכוש משחקים גם באינטרנט וגם בחנויות, בעוד הגרסה הדיגיטלית מאפשרת לך רק לקנות משחקים באינטרנט. החיסרון של גרסאות דיגיטליות הוא שיש להם מגבלות אחסון. כל מערכת משחקת במשחקי פלייסטיישן.

ל-Xbox One יש גרפיקה טובה יותר, אבל הפלייסטיישן 4 זול יותר. ה-Xbox One מציע תאימות יותר מקומית לאחור ונגן 4K Blu-ray. ל-PS4 יש גם עיצוב טוב יותר מאשר ל-Xbox One. עם זאת, ה-Xbox One יקר יותר ויש לו קלט HDMI.

מבחינת כוח העיבוד, 5 הפלייסטיישן מתקשה לנצח את האקס-בוקס 1. הוא יכול לשחק משחקים עם החלטות גבוהות וקצב מסגרת גבוה. הוא זמין בשני דגמים שונים, אחד עם כונן דיסק ואחד בלי אחד. הוא זמין גם בטווח רחב של מחירים.

גורם חשוב נוסף הוא שטח האחסון. אם אין לך מספיק מקום, לא תוכל לשחק במשחקים האהובים עליך. כדי לתקן את הבעיה הזאת, אתה יכול להשתמש בכונן קשיח חיצוני. זה ייתן לך יותר מקום למשחקים ולחסוך על שטח אחסון. תקני SSD מהירים יותר מכוננים קשיחים ויציעו ביצועים טובים יותר.

מה הן 3 דוגמאות של קונסולות משחק? ‏

ישנן קונסולות משחק רבות, כאשר כל אחת מהן מסוגלת לבצע משימות שונות ולשרת מטרות שונות. חלקם יוקרתיים, בעוד שאחרים נמוכים, אבל לכולם יש משהו במשותף: כולם משחקים במשחקי וידאו. אם אתה רוצה לקנות קונסולת משחק, אתה צריך לדעת כמה אתה מוכן לבזבז על זה. Switch של נינטנדו הוא דוגמה טובה, כפי שהוא מאפשר לך לשחק משחקי וידאו גם בטלוויזיה שלך וגם בזמן שאתה בחוץ. זה גם רב-תכליתי, כולל אפשרויות מסך מפוצל, כמו גם בקר נשלף.

בניגוד לקודמיהם, קונסולות המשחק משתמשות במדיה הפנימית והחיצונית כדי לאחסן את המשחקים. בתחילה, אחסון חיצוני זה נעשה על ידי כרטיסי זיכרון מבוססי פלאש, אשר Sony ופלייסטיישן הפכו פופולריים. נינטנדו גם משתמשת בשיטה זו ותיקנה את פורמט כרטיס SD. מאוחר יותר, קונסולות הוסיפו יציאות USB ותמכו בכוננים קשיחים חיצוניים של USB.

קונסולת משחקי הווידאו הראשונה פותחה על ידי ראלף בר ונקראה Brown Box. היא כללה קופסה לבנה עם כמה טרנזיסטורים ודיודות. זה היה מחובר לטלוויזיה באמצעות חוט. לקונסולה היו שני בקרים חסומים, ששיחקו משחקים כמו פונג. למרות שלקונסולות המקוריות לא היה צליל, הן היו הראשונות לשלב אינטראקציה כזו עם גרפיקה על מסך טלוויזיה.

הפלייסטיישן של נינטנדו הוא אחד מקונסולות הבית הפופולריות ביותר. העיצוב שלו דומה למחשב מודרני ומבוסס על אותה ארכיטקטורה כמו Xbox של נינטנדו. תג המחיר של קונסולת הפלייסטיישן קצת יותר גבוה מאלה של יריביה, אבל זו דרך נהדרת לחוות את ההנאות של משחקי רטרו.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://www.game-center.co.il/