בחירת סים לחו"ל

בחירת סים לחו"ל יכולה להיות מסובכת. סים מקומי אינו יעיל כאשר הוא נוסע לחו"ל כמו סים בינלאומי. עם זאת, רוב הטלפונים החדשים מוכנים גלובלית ומקבלים כרטיסי סים. כדי להשתמש בסים בינלאומי בחו"ל, הטלפון שלך חייב להיות נעול. זה עולה 20 עד 30 דולר להשיג כרטיס סים למדינה אחרת.

רכישת כרטיס סים בינלאומי יכולה להיות משימה מרתיעה, לכן הקפידו לקרוא את האותיות הקטנות ולבחור באותיות גמישות. בדרך זו, אתה יכול לעבור סים מקומי אם יש צורך. זה מועיל במיוחד אם אתה מסתובב הרבה. כשאתה בחו "ל, זה רעיון טוב לקנות כרטיס סים בינלאומי בימים הראשונים, ואז לקבל כרטיס מקומי כשתחזור.

לפני שאתה עוזב את החנות, תוודא שאתה מנסה את השירות החדש. זה יכול לקחת שעות עבור השירות החדש כדי להפעיל, כך להיות סבלני. שלח טקסט מבחן או להתקשר למספר מקומי כדי לראות אם זה עובד. ודא לדעת את קוד החיוג של המדינה, מדי. ברגע שאתה מחובר, אתה יכול להוריד ולהתקין אפליקציה כדי להשתמש בשירות.

בעת רכישת כרטיס סים מקומי, זכור שהעסקאות הטובות ביותר זמינות לעתים קרובות מחנויות מקומיות. לדוגמה, Vodafone UK מציעה כרטיס SIM עבור PS10 (16 $) המציע 500 MB של נתונים ו-100 דקות. החלק העליון טוב ל-30 יום. אורנג 'גם מציעה כרטיסי סים מראש בחנויות הכוללות 500 MB של נתונים ו-100 דקות. אפשרות טובה נוספת היא כרטיס סים מראש מטי-מובייל. כרטיס סים זה הוא אפשרות טובה אם אתה רוצה נתונים בלתי מוגבלים ולא רוצה להתמודד עם חיובים משוטטים.

אם אתה נוסע לרוסיה, שקול לקנות סים מקומי. זה יספק לכם אינטרנט במחיר נמוך למשך חודש ויהיה זול יותר מ-SIMs המשוטטים בעולם. כמו כן, SIMs מקומיים לבוא עם מספר 007 לאבטחה. קניית סים מקומית תחסוך לך כסף ודאגה.

אתה יכול גם לקבל כרטיס סים בינלאומי. זה יותר נוח ויעיל מכרטיסי סים מקומיים, במיוחד אם אתה נוסע על תקציב. רוב החברות הבינלאומיות מציעות כרטיסי סים בינלאומיים שניתן להפעיל בטלפון שלך בקלות. אם הטלפון שלך נעול, אתה יכול לקנות טלפון נסיעה נפרד שעובד עם כרטיס הסים החדש. אחרת, אתה יכול להשתמש בטלפון מקומי זול בשביל להתקשר ולשלוח הודעות.

רכישת כרטיס סים מקומי בזמן נסיעה לחו "ל יכולה להיות טרחה. זה גם יכול להיות יקר. יש מדינות שלא מדברות אנגלית, אז ייתכן שתצטרך להוכיח את ההתמחות שלך לפני שתוכל לקנות כרטיס סים מקומי. האפשרות הטובה ביותר היא לקנות כרטיס סים בקיוסק בשדה התעופה. הקיוסקים האלה מוכרים לעתים קרובות כרטיסי סים מקומיים, אבל אולי אין להם מגוון רחב של תוכניות.

קבלת כרטיס סים גלובלי היא בחירה טובה עבור נוסעים לטווח קצר וחופשות אירופאיות. סוג זה של כרטיס סים ייתן לך גישה מיידית לאינטרנט. זה גם יאפשר לך להתחבר לרשת המקומית מבלי לשלם חיובים נודדים. תוכל גם להשתמש ביישומים ניידים ללא מגבלות כלשהן. עם זאת, אם אתה נוסע לתקופה ממושכת, כרטיס סים בינלאומי עשוי להיות הפתרון הנכון.