הנקת חזיות במבצע

אולי אתה סקרן לדעת אילו סגנונות הכי טובים עבורך אם אתה שוקל להניק. המטרה העיקרית של חזיית הנקה היא לספק גישה נוחה להנקה. ברבים מהסגנונות האלה אין כוסות הפרדה, אז יהיה לך הרבה מקום לשאוב בלי להרגיש לא בנוח. חלק מהסגנונות אפילו מעוצבים עם לוחות צדדיים כך שאתה יכול לגשת השד מהצדדים. עם זאת, עליך לדאוג בעת קניות לחזייה מניקה כדי להימנע מגוש גלוי לעין.

ישנם מותגים רבים של חזיות סיעוד למכירה שיכולים להכיל תנודות בגודל. חזיית החולצה הקלאסית 24/7 על ידי אהבה שלישית היא בחירה טובה. עם המראה החלקלק שלו, אפשר ללבוש אותו בעבודה או בסוף השבוע. החברה מציעה מדיניות החזרה של 30 יום. אתה אפילו יכול לקבל 3 חבילות אם אתה לא מרוצה מהקנייה שלך. המכירה הזאת היא עבור חזיות סיעוד.

חזייה מניקה בסגנון כל לעשות היא בחירה מצוינת. החזייה רכה, מתוחה, ותומכת בשדיים בזמן ההנקה. הוא זמין גם במידות גדולות. רוב הסגנונות האלה מגיעים במידות ספל A-D והם עשויים מבד נוח, ניתן לנשימה. הואיל וחזיות ההנקה נוחות, רובן חסרות אלחוט כדי שיוכלו להלבש מתי שתרצו.

כאשר קונים את החזיות הכי טובות למכירה, תוודא שאתה קונה את המידה הנכונה בשבילך. חזיות סיעוד בכיסוי מלא מספקות רמה גבוהה של תמיכה וקלות שימוש. החזיות האלה נוחות גם לך וגם לתינוק שלך הודות לעיצוב קרוס-גב הרחב שלהם, אריג מיקרו-סיבים, ועובר. יש הרבה סגנונות לבחור, אז אתה בטוח שתמצא משהו שאתה אוהב.

חזיות אדומות הן בחירה מצוינת מסיבות רבות. זה נוח ותומך לאמא. אם אתה מניק תינוק, אתה בטח תרצה להישאר חשוף במשך 12 השבועות הראשונים. אם אין לכם הרבה כסף לבזבז, שקלו לרכוש חזייה מניקה ללא חוטים. זו בחירה טובה למי שקשה לו לבחור חזייה מניקה.

חזייה מניקה חייבת להיות נוחה גם לאמא וגם לילד. זה צריך להתאים היטב ולהיות נוח ללבוש במהלך הנקה. זה צריך להיות קליפים כדי לאפשר להאכיל קל. תצטרך אחד עם רפידות נשלפות כדי להניק בסטייל. זה צריך להיות פשוט להשתמש בחזייה מניקה. אתה יכול לבחור משני סגנונות לשימוש ללבוש יומיומי. יש כמה חזיות שמתאימות יותר להנקה מאחרות. חזיית אחות צריכה להיות נוחה ולספק תמיכה לשדיים שלך.

חזייה מניקה צריכה להיות קלה לפתיחה וסגירה, והיא לא צריכה להיות הדוקה מדי. זה גם צריך להיות נוח ללבוש כאשר הנקה וצריכה להיות ללא חוטים. חזיית האחיות צריכה להיות נוחה גם לאמא וגם לתינוק. אסור להגביל את תנועת השד או להגביל את תנועת השד. אם אתם מניקים, חשוב לוודא שחזיית האחיות לא מכילה חוטים תחתונים. יש נשים שלא יכולות לסבול תחתונים בחזיות שלהן, אז חזייה מניקה אלחוטית היא אפשרות טובה.

אתה צריך לשקול את הכושר והתמיכה כאשר קונים חזיית סיעוד. הרצועות לא אמורות להגיע לכתפיים והן אמורות להתאים בצנרת מתחת למעצר. זה לא צריך להיות רופף מדי או הדוק מדי, וזה לא צריך לחפור בחזה. זה צריך להיות נוח ומותאם. אם אתה מניק, תוודא שהרצועות לא יהיו רחבות מדי. בנוסף, תוודא שהלהקה לא ארוכה מדי או קטנה מדי.

כוס קיפול למטה היא אופציה נהדרת לחזזיות מניקות. חזייה מניקה עם כוס מקופלת היא בחירה מצוינת כמעט לכל חולצה. חזייה מניקה המאפיינת עיצוב גמיש גמיש ונוח יותר מחזייה מניקה עם חוט תחתי מסורתי. זה יעשה את זה נוח יותר לאם להניק. סוג זה של חזיית הנקה הוא גם פחות נוקשה מאשר חזיית הנקה סטנדרטית.

פרטים נוספים: חזיות הנקה במבצע – TUTYS