כיצד להשתמש בשמן קנאביס

זה יכול להיות קשה להתחיל עם שמן קנאביס. אך הטיפים הבאים יעזרו לך לעשות זאת בבטחה וביעילות. ‏ מיקרו-מינון הוא הצעד הראשון. הדבר כרוך בהוספת טיפות שמן לכפית. אז תחכה שהאפקטים יתחילו להשפיע. אז אתה יכול להתאים את הסכום כדי להתאים את הצרכים והסובלנות שלך. אז, אתה יכול להתאים את המינון לפי הצורך. הנה מדריך צעד אחר צעד לשימוש בשמן קנאביס.

ראשית, לחמם את השמן. זה יכול לקחת בין עשר דקות לכמה שעות, תלוי במתכון. כלל אצבע נפוץ הוא 20-30 דקות. כדי להימנע מחימום יתר, תרצו להשתמש במדחום. זה יעזור לשמור על טמפרטורת הנפט מתחת ל-200 מעלות פרנהייט, מה שיהרוס את עוצמתו. ברגע שהשמן יגיע לטמפרטורה זו, לאפשר לו לשבת לפחות שעה לפני שהוא מוכן לשימוש.

אפשר גם לערבב שמן קנאביס עם מים כדי להרתיח אותו. לאחר מכן, לאמץ את השמן ולאחסן אותו במקום קריר וחשוך. עם זאת, עוצמת השמן תפחת כאשר הוא ייחשף לאור, לאוויר ולזמן. מסיבה זו, תרצו לאחסן שמן קנאביס במקרר או במקום מגניב אחר.

לאחר שהכנת שמן קנאביס, אתה יכול להשתמש בו בדרכים רבות ושונות. קל לשלב שמן קנאביס בארוחות ובמתכונים לטיפול בגוף. זה לא צריך להישרף. התמצית צריכה להיות מחוממת בין 240 ל-245 מעלות פרנהייט. חומר בוער ישאיר רק שמן אינרטי חסר תועלת. לאחר שיצרת שמן קנאביס משלך, לאחסן אותו בבקבוק אטום. אתה יכול להשתמש בו בתוך שבועיים. אתה יכול לאחסן שמן קנאביס עד שלוש שנים אם אתה משתמש בו באופן קבוע.

אתה יכול להכין שמן קנאביס ולהשתמש בו באוכל שלך. יש דרכים רבות להשתמש בשמן. אתה יכול להכין אכילה תרופתית או מתכונים לטיפול בגוף עם זה. אפשר להוסיף את זה גם לתה או טוסט. עדיף לשמור אותו במקרר אם אתה מתכנן לצרוך אותו בעל פה. לאחר החדרתו עם מים, אתה יכול לצרוך אותו בתוך שעה אחת.

כשמדובר בבישול, הדבר החשוב ביותר לעשות הוא להשתמש בנפט בסביבה בטוחה. למשל, אתה תמיד צריך להשתמש בו עם חבר או מישהו אחר שאתה מרגיש בנוח עם. אתה רוצה לוודא שאתה לא שיכור, אבל שאתה יודע את המינון הנכון לשימוש. ואז תוכל לקחת את שמן הקנאביס בדרכים שונות.

לאחר שאתה לוקח את השמן, אתה יכול גם להחיל אותו על העור והגוף שלך. חשוב להשתמש בו במתכון לטיפול בגוף כי זו הדרך הטובה ביותר לקבל את ההטבות המקסימליות משמן הקנאביס. אבל לפני שאתה עושה את זה, אתה צריך להכין את הנפט כמו שצריך. אתה יכול לחמם את השמן ולהוסיף אותו לכלים שלך או להשתמש בו כקרם או קרם על העור. רק תדאג לעקוב אחר ההוראות בזהירות.

תצטרכו להכין את ניצני הקנאביס בדרך נאותה לייצור שמן קנאביס. הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא לטחון את הניצנים לאבקה עדינה ולאחר מכן להוסיף את השמן אליו. אסור לשרוף את שמן הקנאביס כי זה יכול להרוס את עוצמתו. אתה וביטחון משפחתך תהיו בטוחים על ידי שימוש נכון בשמן קנאביס. אתה יכול להשתמש בו לטיפול במצבים רפואיים רבים.

אם אתם מעוניינים להשתמש בשמן קנאביס, אתם יכולים לנסות לצרוך אותו כשמן מרפא. שמן קנאביס צריך להיות מטופל עם טיפול ובסביבה בטוחה, בדיוק כמו כל עשב מרפא אחר. התייעץ עם רופא אם אינך בטוח כיצד להשתמש בו. יש לקחת את הנפט תחת עצתו של רופא מוסמך או מקצוען. אתם יכולים להשתמש בו כדי לטפל במגוון מחלות, אבל אתם חייבים להיות בטוחים שאין לו תופעות לוואי.

פרטים נוספים: איך משתמשים בשמן קנאביס