תנורי הסקה

למה לבחור בתנורי הסקה של תרמוסטאל?

במשך למעלה מארבעה עשורים, תרמוסטהל מייצרת דודי פלדה ומערכות חימום ומים חמים חסכוניות באנרגיה העשויות מפלדה חסכונית באנרגיה ליישומי חימום ומים חמים. מבחר המוצרים הרחב שלהם כולל גלולות, אגרופלט, לבניות נסורת עץ ויישומי לבניות גלולות נסורת וכן יישומי גז או נוזלים – כל אחד מהם נועד להעניק נוחות ויעילות מיטביים ללא קשר לדלק המשמש בהם.

מה הם תנורי הסקה?

תנורים ניתן למצוא כמעט בכל תעשיות ובתים כדי לשמור על טמפרטורה אידיאלית. מקורות דלק עשויים לכלול נפט או גז טבעי.

תנורים הם מרכיב חיוני של תעשיות ייצור כגון טחנות פלדה טחנות מתגלגל, מתן חום לחימום מתכות.

תנורי הסקה הם סוג אחד של תנור. מכשירים אלה משתמשים באוויר ובקוקס כדלק להפיכת חמצן ברזל לברזל טהור, בדרך כלל על ידי שימוש בערימות פלדה גבוהות המחוברות באמצעות צינורות המחוברים למשאבות תנור ששולחות אוויר חם דרך החלק העליון של הערימה.

תנורים בנויים מחומר עקשן כדי למנוע ממתכת מותכת להתחמצן מהר מדי, עם אזורי אח ובוש להצטברות ברזל וכן חורי סיגים לסילוק כל פסולת סיגים המיוצרת במהלך הייצור.

סוגים אחרים של תנורים כוללים תנורי ואקום, תנורים חשמליים ותנורי שמן – כל אחד מהם מציע שיטות שונות של מוצרי חימום ועדיין מציע יתרונות ברורים.

תנור ואקום הוא מכשיר תעשייתי המשמש להסרת חמצן ממוצרים לפני שהם מחוממים, המשמש בדרך כלל בתעשיות מזון או נפט.

תנורי בדיקת מתיחה נמצאים בשימוש נרחב בתעשיות ההנדסה והמזון לבדיקת תכונות החוזק והארכה של החומרים. תהליך זה חושף אותם ללחץ עד שהם נשברים או נכשלים, ומספק למהנדסים תובנות יקרות ערך.

תנורים אלה מגיעים בצורות ובגדלים שונים עם גופי חימום שונים המתאימים ליישומי בדיקת מוצרים שונים. יתר על כן, רבים מותאמים אישית במיוחד כדי להתאים את מה המוצר מוערך דורש.

תנורי חימום חיוניים בתעשייה הכימית לחימום כימיקלים ונוזלים אחרים כדי להשיג תגובות רצויות. יתר על כן, הם עשויים לשמש ככורים שבהם נוזלים מחוממים כדי להשיג תוצאות ספציפיות.

תנורי תהליך מופעלים הם צורה פופולרית נוספת של תנור, המשמשת במגוון תעשיות כגון מפעלי זיקוק, מפעלים פטרוכימיים ומתקני עיבוד כימי. בדומה לתנורי אש ישירים בכך שהם משתמשים בטכנולוגיית שריפה לחימום נוזלים, אם כי במקרה זה נוזלים עוברים דרך צינורות מחוממים על ידי דלק שריפה במקום להיות מועברים ישירות על לוחות מחוממים.

למה לקנות תנורי תרמוסטאהל?

תרמוסטאהל קיימת כבר למעלה מ-40 שנה וזכתה לעצמה שם מוערך בשל מחויבותה לחדשנות ולמוצרים איכותיים. תנורים שלהם לא רק להתפאר גודל מרשים דירוגים כוח, אלא גם מצוידים בתכונות שהופכות את השימוש בהם מהנה.

שמות גדולים מייצרים גם כמה מתנורי הגז והנפט היעילים ביותר באנרגיה בשוק, ועוזרים לעלויות האנרגיה שלך להפחית משמעותית. אתה יכול למצוא תנורים אלה הן באופן מקומי במרכז המקומי לשיפור הבית שלך, כמו גם באינטרנט באמצעות סוחרים אמינים.

רכישת מודל יעיל באנרגיה יכולה להיות מסוכנת, אבל בסופו של דבר מתגמלת במונחים של שמירה על חשבונות שירותים תחת שליטה ואולי אפילו קבלת הנחות או הנחות מס. בצע את המחקר שלך לפני הקנייה; דיבור עם קבלן חימום מקצועי עשוי לעזור מכיוון שהם יודעים אילו מוצרים מתאימים ביותר לצרכים שלך ויכולים לייעץ.

כיצד פועלים תנורי הסקה?

תנורי תרמוסטאהל משתמשים בתרמוסטט כדי לשמור על הבית שלך בטמפרטורה אידיאלית. לאחר חש, זה שולח אות לתנור כאשר טמפרטורת האוויר הופך קר מדי כדי להיות נוח, וזה עובד כדי להביא טמפרטורות עד להגיע הגדרת היעד שלך.

ברגע שהתרמוסטט מאותת שהתנור שלך צריך להידלק, שסתום גז נפתח כדי להצית רכיב מבער מתחת לתא הבעירה וליצור חום לבית שלך, אשר לאחר מכן מופץ דרך מערכת התעלות שלך באמצעות מאוורר מפוח ומכוון לכל מקום בו תרמוסטטים חשים צורך בחום בבית שלך.

תנורים מורכבים מרכיבים רבים, אבל הליבה שלה מורכבת תרמוסטט, מבערים מחליף חום. שלושתם עובדים יחד כדי לייצר פתרון חימום חסכוני באנרגיה.

התרמוסטט שולט בזרימת הגז ממקור חיצוני-כגון מיכל גז נוזלי או קו אספקת גז טבעי. זה שולח אותות כדי להפעיל תנור גז שסתום, ומאפשר למשתמשים להגדיר טמפרטורות כאשר משם.

ברגע שהמבערים שלך נדלקים, גז חם משתחרר דרך תא הבעירה ולתוך סדרה של צינורות מתכת המכונים מחליף חום, שם הוא מעביר חום קורן ישירות לאוויר העובר דרכם ומחמם אותו לפני שהוא מופנה בכל מערכת התעלות של הבית שלך וכל החדרים הזקוקים לחום רב יותר.

תנורי תרמוסטאהל פועלים על חשמל 24 וולט, וחוט הבקרה העיקרי שלהם – בדרך כלל אדום משנאי המותקן מחוץ לתנור שלך או בתוכו-מתחבר ישירות לחוט זה כאשר הוא חש שהבית שלך הפך קר מדי לנוחות. התרמוסטט שלך מתחבר זה חוט כאשר חישה כי טמפרטורות הפכו נמוך מדי כדי לאפשר נוח תנאי חיים בבית שלך ומפעיל אותו כאשר חישה מדי מעט חום בתוך הבית שלך.

פרטים נוספים באתר:

https://winter2017.co.il/2019/09/11/%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%94%D7%A1%D7%A7%D7%94/