מוצרים לנייד וגיימינג

אם אתה אוהב משחקים ואתה לא רוצה לבזבז הרבה כסף, אז יש כמה מוצרים בחוץ שהם נהדרים לשניהם. טלפונים חכמים הפכו למכונות משחק טובות יותר, וישנם מכשירים ניידים שיכולים לשפר את הפעילויות שלכם. Razer, Asus, Red Magic הם חלק מהטלפונים החכמים המובילים הזמינים למשחקים, והבקר Xbox One הוא תוספת גדולה לטלפונים רבים. אביזרי משחק ניידים, כגון משטח, הם גם אפשרות נהדרת.

אם אתה אוהב משחקים ניידים, תצטרך טלפון חכם עם המעבד האחרון, שפע של RAM, ומספיק אחסון כדי להחזיק קבצים גדולים. אתה גם רוצה מסך גדול עם שיעורי רענון גבוהים, כמו גם סוללה גדולה עם יכולת טעינה מהירה. לבסוף, אתה רוצה לוודא המכשיר שאתה קונה נוח להחזיק לפרקי זמן ארוכים. הטלפונים החכמים האחרונים מסוגלים לספק את חווית המשחקים שאתה צריך.

אביזרים למשחקים כוללים משחקים ניידים, בקרי בלוטות 'אלחוטיים וסרטוני טלפון. עבור משחקים ניידים, מקרה חבילת סוללה מרחיב את החיים של הטלפון שלך. ישנם מספר מותגים ודגמים של ארגזי מצברים, אבל חלקם טובים יותר מאחרים. אם אתה גיימר, שקול לנסות את פלטפורמת משחקי הענן של גוגל, שמאפשרת לך להזרים משחקי מחשב לסמארטפון שלך. למרבה הצער, זה עובד רק על WiFi עם טלפונים פיקסל, אבל תמיכה כנראה תגדל בחודשים הקרובים.

אם אתה רוצה לשפר את חוויית המשחקים הניידים שלך, אל תשכח להשקיע באוזניות טובות. למרות שג 'ק האוזניות נעלם במהירות, אוזניות בלוטות' ו-USB-C הן אפשרות מצוינת. ואל תשכחו את האוזניות, כי משחקים ניידים יכולים לקחת הרבה כוח הסוללה שלך. המוצרים האלה שווים השקעה, ויכולים לעשות את כל ההבדל. אם אתם מחפשים אוזניות איכותיות ואביזרי משחק, אוזניות אנקר סאונדקור וורטקס יכולות לשפר את איכות החוויה שלכם באופן משמעותי.

ממשלת הודו הודיעה כי היא מתכננת להקים מרכז למצוינות בהימורים ניידים בפברואר 2021, אשר יתמוך בפילוסופיה ובאמונות התרבות ההודית. הממשלה גם מנסה לקדם יישומי משחקים סלולריים מקומיים כדי לעזור לחברות הודיות לפרוח. בעוד שממשלת הודו שוקדת על עתיד משחקי הניידים, שחקני המפתח בתעשייה עסוקים במיזוג ורכישה כדי לחזק את עמדותיהם בשוק. Electronic Arts Inc., Tencent, ו-Zynga Inc.

טלפון חכם חדש עם ביצועים נהדרים למשחקי ניידים הוא הטלפון האדום מג 'יק. יש לו   GB של RAM ו-Adreno 540 GPU. יש לו מסך מגע באורך 6 אינץ ', 128GB של זיכרון פנימי, ומצלמת 24MP. מאגר כוח חיוני לגיימרים ניידים בתנועה, וכפתור הדק מאפשר לשחקן לראות יותר מסך בזמן שהוא משחק את המשחקים האהובים עליו. Razer Junglecat, בינתיים, הוא בחירה מצוינת לחוויית משחק הנייד האולטימטיבית.

מודל הפרימיום, הכולל גרסאות חינם ומשולם של משחקים, צפוי לגדול בקצב המהיר ביותר של CAGR. רכישות באפליקציות ימשיכו להיות מקור הכנסה מרכזי לאפליקציות משחקים, ואנליטיקה תשמש לשיפור איכות המשחקים ולייעול אסטרטגיות שיווק. בינתיים, נינטנדו וקאהם משחררים משחקים חדשים שבטוח ישמחו את האוהדים. הדבר הגדול הבא יהיה משחקי היפר-מזדמן, וזה הכיוון שבו תעשיות אלה ילכו.

בנוסף לקונסולות משחקים ייעודיות, ישנם מספר היקפים ניידים שהופכים טלפון חכם לקונסולת משחקים ניידת. בקר Gamevice, למשל, הופך את האייפון לקונסולת משחקים ניידת. אפליקציה מיוחדת מאפשרת גישה ליותר מ-870 משחקים ניידים, ובקר Gamevice מציג דוכן טלפונים המעניק למשתמש עד 20 שעות משחק. זו דרך כיפית להעביר את הזמן בזמן משחקים ולשמור על הטלפון שלך בטוח.

טלפון משחקים יכול לחוות בעיות תרמיות כאשר פועל תחת עומס עבודה כבד. למרבה המזל, טלפונים חכמים רבים מציעים מאווררים מובנים אשר יעילים בשמירה על מכשירים ניידים קרירים והפחתת קצב המסגרת. לחלופין, מאווררים אלחוטיים זמינים כי קליפ על החלק האחורי של המכשיר הנייד שלך. למאוורר אלחוטי יש מאגר סוללות מובנה והוא יכול להפחית את הטמפרטורה של המכשיר הנייד שלך ב-59 מעלות פרנהייט. הסוללה חיונית, אז אתה תמיד צריך לשמור אותה טעונה באופן מלא כדי למנוע נזק למכשיר הנייד שלך.

פרטים נוספים: https://mobilecenter.co.il/