משטחי החתלה לתינוקות

חשוב שתחליפי חיתולים יהיו ראויים לשטיפה, לנוחות ולעמידות למים. רפידות להחלפת פלסטיק אינן ניתנות לנשימה והן יכולות ללכוד נוזלים. למרבה המזל, יש עכשיו רפידות רב שימושיות חסינות למים שיש להן רצועות בטיחות ותכונות אנטי-פליטות. ניתן להשתמש ברפידות אלה גם במדיח הכלים. אם אתה צריך לייבש את משטח החתלה ביד, אתה יכול לעשות זאת במדיח הכלים. אם ברצונך לספק את ההגנה הטובה ביותר לעורו של ילדך, עליך לשקול לרכוש משטח החלפה חד ־ פעמית.

אתה תמיד צריך לבדוק את המידות של השולחן המשתנה שלך ומשטח שינוי לפני הקנייה. הם צריכים לכסות את כל השולחן שבו אתה תהיה החלפת החיתול של התינוק שלך. האורך והרוחב האידיאליים. משטח טוב תתאים בנוחות בחלל קטן. כדי לעשות את זה קל יותר לסחוב, אתה יכול לקבל אחד עם רצועות. אם אתה משתמש במשטח החתלה המשתנה שלך במקום קבוע, הרצועה עשויה להיות שימושית.

שק החלפה נייד ומשטח החלפה הם גם אפשרויות. קל יותר להעביר את הגודל הקטן יותר. יש לו כיסי רשת מחוזקים לאחסון הצרכים המשתנים שלך. משטח החתלה המוסמך לזהב של גרינגארד ימנע מאדים רעילים לחלחל למשטח. הקצף עשוי מקצף שאינו מכיל פורמלדהיד או מעכבי להבה.

עבור עמידות וניקוי קל, משטח החתלה צריך להתבצע מויניל. משטח החתלה כפול שכבות הוא הרבה יותר נוח מאשר אחד שכבות אחת. עיצוב בעל ארבעה צדדים ישמור על איקי נשפך במרכז, והריפוד ישמור על הידיים של הילד שלך נקיות. מרכז הקצף העבה יגן על העור הרגיש של התינוק מפני אי הנוחות הנגרמת על ידי חיתול דולף. זה גם ימנע מילדך להחליק.

בחירת משטח שינוי נכונה היא קריטית, במיוחד כאשר אתה משתמש משטח שינוי בפעם הראשונה. משטח החתלה המושלם צריך להיות בעל קיר מקושר, חגורת בטיחות, ובסיס מרוקם. אתה צריך למצוא משטח עם תחתית לא החלקה כדי להימנע מחליקה. מחצלת ללא החלקה צריכה להיות מתחת למגש המשתנה. אתה צריך לבחור מחצלת ללא החלקה אם אין לך תחתית שטות.

משטח החלפה צריכה להיות נוחה לילד שלך. זה גם צריך להיות קל לנקות. משטח החלפה צריך להיות עמיד למים ומסוגל לספוג כל מיני נוזלים. הסוג הטוב ביותר של משטח החתלה הוא עמיד למים, ואתה צריך להיות מסוגל לנגב אותו לאחר השימוש בו. משטח עבה יותר בטוחה יותר מאשר רזה יותר. חוץ מזה, מחצלת טובה יכולה להגן על רצפת העריסה של התינוק שלך. המשקל שלו ימנע מהילד שלך להחליק משולחן השינוי.

משטחי החתלה היא אחת האפשרויות הזולות הטובות ביותר בשוק. זה דומה לאחיזת המנצ'קין המאובטחת, אבל זה גדול יותר ויש קירות מתוחכמים. זה הופך אותו לגדול יותר מהמנצ'קין. הוא משתמש בכיסוי ויניל עמיד למים, אבזם בטיחות, והוא אופציה נחמדה עבור משטח החלפה זולה.

משטח החתלה אמורה להתאים למשטח המשתנה. זה גם צריך לכסות את כל פני השטח של החיתול בעת החלפת החיתול של התינוק. רצועות מתכווננות נחוצות כדי להבטיח שהוא יישאר במקומו במהלך החלפת החיתול של התינוק. זה צריך להיות קל לנקות ויבש. לבטיחות, זה צריך להיות מכובס. זה חיוני שיש משטח החתלה שיש לה תחתית ללא פליטה.