משלוח קוקטיילים – בעזרת הטכנולוגיה

הרעיון העסקי החדש של ערכות משלוח קוקטייל כבר הצליח בכמה שווקים. ערכות הקוקטייל האלה מגיעות עם מרכיבים, הוראות וכוסות. ערכות הקוקטייל מגיעות גם עם שקית. כיום ישנם מספר שירותי משלוח קוקטיילים באוסטין, דאלאס, וושינגטון, פורט לודרדייל, מיאמי ולוס אנג 'לס. הרעיון העסקי כבר צבר תאוצה במספר מדינות, כולל ארצות הברית וקנדה. כעת ניתן להשיג משלוח של קוקטיילים בעזרת הטכנולוגיה.

מספר שירותי משלוחים צצו בשנים האחרונות. לדוגמה, Cocktails Creped Craft נע מאירועים חיים למשלוח קוקטייל, לשכור ברמנים. שירותי משלוחים ביתיים הפכו פופולריים במדינות רבות, עם אחד לשמונה בריטים בוחרים עבור שירותי משלוח בשנה שעברה. גם ברים לונדוניים מפורסמים רבים החלו לספק משקאות כדי להשתמש במלאי הקיים. חלקן עברו מאז לשירות ברים, אך רבות אחרות נשארו בעסקי משלוחי המשקאות.

חברה נוספת שמטרתה להרחיב את שירות המשלוחים שלה היא Patent Depending, בר קוקטיילים מבוסס נומאד. היא מציעה ערכת קוקטייל בשווי 50 דולר, שכוללת את כל המרכיבים. הערכה כוללת גם שייקר, ושלוש תערובות ”Instapour”. לקוחות יכולים לצפות לקבל את הקוקטיילים בשעה או פחות. החברה גייסה לאחרונה 2 מיליארד דולר במימון. החברה מצפה להרחיב את שירותי המשלוחים שלה לערים אחרות.

אובר עורכת ניסויים במשלוח קוקטיילים בקליפורניה, ועובדת גם על שווקים אחרים. בשווקים מסוימים, האפליקציה מתוכנתת לספק אלכוהול, ונהגים לא יכולים לקרוא את ההוראות. במקרים מסוימים, שירותי אספקת אלכוהול הפילו חבילות אלכוהול לא חוקיות מבלי ליצור קשר עם אדם. במקרים אחרים, שירותי משלוחים כמו DoorDash מציעים גם אפשרויות קוקטייל ללכת, אבל לא ברור כמה צרכנים ישתמשו בהם.

משלוחי אלכוהול לבית כבר היו חוקיים, אבל הסדר החדש איפשר לעסקים להציע אלכוהול. יתר על כן, מסעדות רבות שעדיין פתוחות מציעות עכשיו קוקטיילים עם הזמנות האוכל שלהן. הדבר עשוי להשתנות בעתיד הקרוב עם שינוי המודלים העסקיים. כמו תמיד, מומלץ ללקוחות לתת טיפ לנהג, ולהימנע מפלטפורמות משלוח כמו Seamless. חברות אלה יש עמלות גבוהות עבור משלוח הביתה, כך הצרכנים צריכים להיות זהירים עם מי הם מזמינים את המשקאות שלהם.

ממשלת מדינת ניו יורק צריכה להסיר את האיסור על משלוח אלכוהול לצמיתות. ההשעיה בתקנות עזרה למסעדות וברים לצוף. מושל ניו יורק האריך את ההשעיה כדי לעזור למסעדות וברים. תושבי ניו יורק רבים ניצלו את נוחות המשלוח ונהנו מהמשקאות שהזמינו. אם אתה גר בניו יורק, משלוח של קוקטיילים צפוי להפוך למציאות בעתיד הקרוב. עם כל כך הרבה אנשים שחיים עכשיו בערים, אתה לא צריך לצאת לעתים קרובות יותר.

מספר שירותי משלוח קוקטייל הוקמו גם בבריטניה. חלק מהשירותים האלה מכוונים לברמנים, ואחרים מציעים ערכות לשימוש ביתי. הערכות מגיעות עם כל מה שדרוש למזיגה חלקה. ניתן להזמין את הקוקטיילים מחברות אלה או מקמעונאי מקומי. אם אתה לא גר ליד אחת מהחברות האלה, שקול להזמין ערכת קוקטייל באינטרנט ולשלוח אותה לדלת שלך! אין צורך לצאת מהבית שלך ליהנות משקה טעים מהנוחות של הבית שלך.

שירות משלוחי הקוקטייל יכול להיות מעשי כמו גם קסום. זה יכול להעביר קוקטייל ישר לדלת שלך כהרף עין. יש שירותים רבים אחרים שמספקים לשוקי נישה ספציפיים. דוגמא נהדרת היא משלוח הקוקטיילים של ”אובר איטס”. כמה מהחברות האלה גם מציעות שירותי טייק-אאוט. אם אתה מחפש שירות משלוחי קוקטייל, לשקול ארבעה עצות אלה. אתם תהיו מופתעים מהמגוון והאיכות של קוקטיילים זמינים בשוק.

אם אתה לא בטוח איפה להזמין את הקוקטייל שלך, לנסות עגלת הבר של דנטה. עגלת בר זו תמיד ארוזה, אבל למרבה המזל, משלוח של משקאות זמין בבר. המשקאות הקלאסיים כאן הם ג 'ין וטוניק, אמריקנו, וודקה סודה. אתה אפילו יכול להזמין בקבוק של החתימה שלהם נגרוני עבור רק 12 $. משלוח מוצע בדנטה, והבר גם מקבל הזמנות משלוח.

בעוד ששירותי אספקת אלכוהול אינם חוקיים לחלוטין בכל רחבי אילינוי, הם חוקיים בשישה מחוזות, כולל שיקגו ומיניאפוליס. ממשלת המדינה חוקקה לאחרונה חוקים המאפשרים משלוח של קוקטיילים על ידי חברות צד שלישי. חוקים אלה מבוססים על הנוחות לצרכנים, הבטיחות של החוויה בבית, והתועלת הכלכלית לקהילת הרישיונות. בינתיים, תעשיית המשקאות המורשית חייבת להראות התנהגות אחראית בעת אספקת אלכוהול לצרכנים.

פרטים נוספים:סילון בר – משלוח קוקטיילים תל אביב