ציוד בטיחות והצלה

מצילים זקוקים לציוד הבטיחות המתאים כדי להציל חיים במים. ציוד זה כולל כתונת הצלה, שהיא צינור עבה שמציל יכול לגרור לקורבן. הוא בדרך כלל מרופד בקצף ומגיע עם משרוקית חירום. זה יכול לשמש גם כדי לבצע החייאה. הוא יכיל תחבושות, אנטיביוטיקה וקרמים מחטאים. זה יהיה מועיל במגוון מצבי חירום, כמו טביעה, אבל ציוד העזרה הראשונה חיוני לכל חילוץ.

המצילים יצטרכו סירה מצוידת בקו הידראולי בלחץ גבוה כדי לשחרר את הקורבן מהמים. הפרות יילקחו למקום מבטחים על ידי כבאים שישתמשו בציוד חילוץ אש. המציל ישתמש בציוד הצלה מיוחד וחבל כדי למשוך את הקורבן למקום מבטחים. מקדם דופק משמש גם על ידי מצילים כדי לקבוע את רמת החמצן בדם של הקורבן. המציל יחליף את גליל החמצן וימלא כרית אוויר בגליל המנופח. המציל ישאל את הקורבן אם הם רוצים לשאוף לאט.

השימוש בציוד צלילה ואש חשוב לפעולות חילוץ. כלים אלה יכולים להציל חיים ולהפחית את הסיכון לתאונה. סירת הצלה מצוידת בציוד בטיחות למים יכולה להעביר את המצילים בחזרה לחוף. לפעולות עמוקות יותר, מציל יכול להשתמש בגלילי חמצן חירום. דופק קרבה מודד רמות חמצן בדם של הקורבן. מציל ימלא שקית חמצן בחמצן וישאל את הקורבן אם הוא מסוגל להאט. גלילי החמצן בלחץ אז המציל חייב להיות זהיר.

מציל צריך לשאת גלילי חמצן דחופים ואספקת חירום אחרים על הסיפון. מציל יכול להזדקק לאספקה זו אם קורבן נכה או מיובש. הם יכולים גם להשתמש בקרבה דופק כדי לפקח על רמת החמצן שלהם. אם הקורבן לא נושם בכוחות עצמו, המציל יחליף את גליל החמצן וימלא את כרית האוויר בחמצן כדי לחסוך את הנשימה. אם הקורבן עדיין נושם, חשוב לבדוק שהם מקבלים מספיק חמצן כדי לשמור אותם בחיים.

פעולות הצלה במעמקי הים מבוצעות על ידי מצילים. סירותיהם מצוידות בתרופות חירום ואספקה, והן יכולות להעביר את הקורבנות לחוף בבטחה. גלילי חמצן דחופים הם ציוד חיוני לשחיינים תקועים. מקדם דופק משמש מציל כדי לקבוע את רמת החמצן של המטופל.

כלי הצלה מגוונים זמינים למצילים. מציל יכול להשתמש במסכת צלילה, מציל מתחת למים יכול להשתמש בכרית אוויר, וקרבה לדופק. מציל יכול להפעיל גליל חמצן או מכונת הנשמה אם רמת החמצן של הקורבן נמוכה. מקדם דופק מודד את ריכוז החמצן בקורבן. המציל יכול גם לשים כרית אוויר בפיו של הקורבן לשאוף לאט.

מצילים משתמשים בסירת הצלה המצוידת במלואה בציוד רפואי ובגלילי חמצן דחופים. היא מצוידת בכריות אוויר והידראוליות בלחץ גבוה, אשר חיוניות לעובדי החירום. צריך להיות להם גם מקדם דופק. כמציל, חשוב שמציל יצויד בציוד הבטיחות המתאים. מקדם דופק עשוי לשמש כדי לספק חמצן נוסף אם הקורבן הוא מחוסר הכרה.

מצילים משתמשים בסירת הצלה עם ציוד חירום, כגון גלילי חמצן. מציל יכול להשתמש במשאבת לב כדי להוציא מטופל מהמים. המציל יכול גם להשתמש במשאבת יד כדי להעביר את החולה לחוף. כדי להעביר מישהו למקום מבטחים, תשמש סירת הצלה מצוידת בחבלים מיוחדים. המציל יכול להפעיל את גליל החמצן כדי למלא שק חמצן אם הקורבן לא נושם.

למרות הסכנות של נפילה, מצילים לעתים קרובות מצוידים היטב. למצילים יש את היכולת להציל חיים על ידי אספקת חירום. הם יכולים גם להשתמש בקרבת דם כדי לנטר רמות חמצן. במקרים מסוימים יכול גם המציל להשתמש בציוד מיוחד הנקרא כרית אוויר נטושה. הכלים האלה חיוניים כדי לעזור לקורבן להגיע לחוף. חיוני לדעת היכן למצוא ציוד בטיחות למציל וכיצד להשתמש בו כראוי.

פרטים נוספים: https://www.ziz.co.il/