ציוד צלילה

ציוד הצלילה שלא ידעת שאתה צריך

מחשב צלילה, שהוא חיוני לניווט מתחת למים, הוא פריט חייב אם אתה מתכנן לצלול לעתים קרובות. כמו כן ציוד חשוב הוא לפיד, שרוכים ולפיד. אור מתחת למים יכול לשמש להאיר אזורים חשוכים. גודלו הקטן ובניין עמיד למים מקלים על השימוש בו. מצלמה תת-מימית היא פיסת הילוך חיונית נוספת, זמינה בשורש כף היד או בדגמי הצוואר. אבן מגנטית מוחקת או מצלמה דיגיטלית זמינים גם כי אתה יכול לקחת על טיולי הצלילה שלך.

מחשב צלילה הוא אחד החלקים החשובים ביותר של ציוד צלילה. מכשירים אלה להקליט זמן הצלילה שלך, עומק, ומידע אחר. מחשבים צוללים לא רק מקליטים את זמנך מתחת למים, אלא גם שומרים עליך. למחשב צלילה יש חיישן עומק מובנה ושעון עצר שיכול לעקוב אחר הפעילויות שלך. מחשב צלילה יכול גם לעזור לך להחליט מתי לעלות ולהאט. מלבד הקלטת זמנך מתחת למים, מחשב צלילה יש גם מד כדי לעקוב אחר ספיגת הגז שלך ולהבטיח את ביטחונך.

מחשב צלילה הוא החלק החשוב ביותר לציוד הצלילה שלך. מחשב הצלילה מנטר את הפעילות התת-מימית שלך. זה גם מתעד מידע על העומק הנוכחי שלך ועומק מרבי. מצפן, ציוד צלילה חיוני, הוא חיוני. זה עוזר לך לנווט מתחת למים בדיוק. אתה צריך גם לרכוש מצפן צלילה, לוח כתיבה, ואביזרים אחרים. יש לך את האפשרות לשכור או לרכוש מיכל צלילה, תלוי בהעדפה האישית שלך.

יומן צלילה יכול להיות כלי יקר ערך למעקב אחר הצלילות שלך. אמנם אין צורך ביומן צלילה, אך הוא יכול להיות כלי שימושי שיזכיר לך את הצלילות שלך. היא מועילה לצלילה לילית ועוזרת לצוללנים למצוא ספינות טרופות. זוג כפפות זה חובה. הם ישמרו על הידיים שלך חמות ויגן עליך מאובדן חום.

מחשב צלילה הוא מכשיר המאפשר לך לראות מתחת לפני השטח. זה יכול לפקח על הטמפרטורה והלחץ של הטנק שלך. הוא גם יכול להציל את המים שלך אם אתה שוחה עם הפנים כלפי מטה. במקרה חירום, אתה צריך אספקת אוויר גיבוי כדי להבטיח את הבטיחות שלך. מחשב צלילה הוא ציוד צלילה חיוני. אם אתם רק מתחילים בצלילה, השכרת מחשב היא אפשרות. למרות שזו הוצאה נוספת, היא תהפוך את הצלילה ליותר מהנה.

מסכה טובה היא פיסת ציוד עבור צוללנים. מסכת צלילה טובה מגינה על אפך ועל עיניך מפני ההשפעות המזיקות שמים עלולים לגרום לך לנוח. הסנפירים מאפשרים לך לתמרן במים. מחשב צלילה שימושי לניווט במים. לפעילויות תת מימיות בטוחות, חשוב שיהיה ציוד באיכות טובה. יש לרכוש את ציוד הצלילה הבא כדי להבטיח את הבטיחות והנוחות שלכם. החלק החשוב ביותר בציוד הזה הוא הרגולטור.

מחשב צלילה יכול להיות חלק חיוני בציוד הצלילה שלך. זה יכול לעזור לתכנן את הצלילות שלך. רגולטור צלילה מאפשר נשימה מתחת למים ומצפן כדי לעזור לך לנווט מתחת למים. מצפן חיוני לניווט. רגולטור צלילה הוא פיסה קריטית של ציוד צלילה. רגולטור צלילה יהיה חיוני כדי להבטיח שיש לך רמות גז מתאימות. ברגע שתרגיש בנוח להשתמש ברגולטור, תוכל לצלול בבטחה ובנוחות רבה יותר.

מצלמה עמידה למים חיונית לצלילה בטוחה. המצלמה התת-מימית חייבת להיות עמידה במים. זה צריך להיות מובנה מצלמות. מצלמה דיגיטלית טובה תאפשר לך לנווט תוך כדי צלילה. פנס מוחזק ביד הוא כלי נהדר כדי לעזור לך לנווט במהלך היום. או שחוק על הכתף או מחובר לבי-סי-די שלך. מצפן, שהוא ציוד חיוני, הוא הכרחי. זה יכול גם להיות מציל חיים בזמן צלילה.

מצפן יכול להיות כלי חיוני לניווט תת-ימי בטוח. זה כלי שימושי לניווט מתחת למים. חשוב שיהיו מצפנים כל הזמן. זה יעזור לך לאתר את הסירה שלך, וגם יעזור לך לנווט מתחת למים. אתה תלמד איך להשתמש במצפן צלילה כמו שצריך במהלך קורס ההסמכה לצלילה. אם אתם מתכננים לשכור מצפן צלילה, ודאו שהוא עמיד למים ויש לו דירוג עמיד למים.

למידע נוסף על ציוד צלילה, הקליקו כאן: SEA WAVE ציוד לצלילה