תוספות רכב ואביזרים – מה הם אביזרים פנימיים טובים שיש ברכב? ‏

אם אתם חושבים לקנות מכונית, קחו בחשבון את התוספות ואביזרים זמינים. יצרנים רבים מוסיפים אותם כסטנדרט. אחרים מותאמים למפעל וניתן לרכוש אותם בנפרד. בעוד כל האביזרים האלה הם פונקציונליים, חלקם יכולים להיות יקרים, ואתה תמיד צריך להודיע לחברת הביטוח שלך אם אתה מתכנן להוסיף כל אחד מהם לרכב שלך. בנוסף, עלות התוספות המותאמות למפעל יכולה להיות גבוהה מאוד, לכן חשוב לקבוע תקציב ולהיצמד אליו.

בזמן שקניית מכונית היא החלטה רגשית, התהליך יכול להיות קל יותר עם אביזרי רכב מהסוג הנכון. כריות מכונית מרופדות ג 'ל, למשל, יכול להפוך את הנסיעה שלך נוחה יותר. מוצרי בטיחות שונים יכולים להפוך את הנהיגה לבטוחה יותר, וגאדג 'טים רבים ומגוונים נועדו לשפר את חווית הנהיגה. אז, להפוך את הנהיגה לחוויה שמחה במקום מטלה. להלן כמה מהתוספות והאביזרים הפופולריים ביותר למכוניות.

בעת רכישת מכונית, חשוב להבין את ההבדל בין תוספות המותקנות על ידי סוחר לבין אלה המותקנות על ידי היצרן. ניצבים מותקנים בסוכנות הם משחק הוגן, אבל לא כולם. אף ־ על ־ פי שניתן לשנותם, ייתכן שלא תוכל לעשות כן. עדיף לנהל משא ומתן ולבקש מחיר נמוך יותר במקום לשלם תוספת. מחירם של פריטים אופציונליים אלה יכול להיות זול בכ-50% ממחיר הסוחר.

גם החלק החיצוני של המכונית שלך חשוב. לא רק שהם יגנו על החיצוני של הרכב שלך, הם גם ישפרו את התפקוד שלו. מתלים ונושאות ישמרו המטען שלך מאובטח ובטוח בזמן שאתה נוהג. גרירת אביזרים כמו טרמפים תאפשר למכונית שלך לגרור יותר מעומס אחד. ודא מתלי הגג שלך רב תפקודי ועמיד. גגות כל-אלומיניום יהיו גם קלים יותר ממקביליהם הפלדה.

אם אתה מחפש תוספת למכונית שלך, לשקול מקבל אחד שהוא מותאם למפעל. פריטים מותאמים למפעל יגבירו את התפקוד של הרכב שלך, אבל ייתכן שתגלה שאביזר בשוק הבא יוסיף 50% למחיר שלו. במקרים מסוימים, תצטרך לשלם יותר עבור אביזר מותאם סוחר, אבל זה יהיה שווה את זה בסופו של דבר. באפשרותך למצוא מגוון של אפשרויות אפטר-מרקט ב-AutoZone.

אופציות המותקנות על ידי הסוחר הן אביזרים ותוספות לרכב שסוחר מכוניות מוסיף לאחר שהן מועברות על ידי יצרן. אלה יכולים לכלול מכסי מטען, מדפי גג, ואפילו תחריטי מנות. האפשרויות המותקנות על ידי סוחר אינן רשומות במדבקת MSRP, אלא מתווספות כמדבקת חלון. סוחרים להתקין אופציות מותקנות סוחר כי יש להם שולי רווח גבוהים. הם עושים את כספם מכל מה שהם מוכרים, כולל האביזרים.