איזה סוג של שופין משמש בנגרות? ‏

כאשר משתמשים בשופין לנגרות, השיניים החותכות על הכלי מתמודדות עם החומר קדימה. בהתאם לצורת החומר, שיניו של השופין ישתנו בגודל ובעומק. ככל שהשיניים קטנות יותר, כך יהיה יותר חומר סתום. לעומת זאת, ככל שהשיניים גדולות יותר, כך יהיה יותר חומר מגולח. כדי למקסם את פעולת החיתוך, יש לדחוף את השופין מעל יצירת העבודה במספר שבצים שונים.

שלושת סוגי השופין העיקריים הם מעגליים, מרובעים ומשולשים. כל סוג משמש למטרה מסוימת. הגרסה העגולה משמשת לצורות מעוגלות, בעוד הגרסאות המרובעות, המלבניות והמשולשות משמשות למשטחים מעוגלים. הם נקראים גם ”קצה בטוח” שופינים. עם זאת, כל סוג של שופיןשתבחר, ודא שיש לו את הגודל והצורה הנכונים לפני השימוש בו. הטבלה הבאה מראה את סוגי שופיני הנגרות השונים.

שופינים מגיעים בסוגים שונים. לשופינים חד-חתוכים יש סט אחד של שיניים מקבילות, בעוד לשופינים עם חתך כפול וחתך צולב יש שני סטים של קצוות חיתוך. לסוג השני יש חתך זווית רדוד יותר, והוא מדורג על ידי מספר. שני הזנים האחרונים משמשים בדרך כלל לחתכים קטנים במשטחים מעוקלים. החתך של שופינים חד-חתוכים משתנה בהתאם לחומר, צורה וגודל.

שופיני מסור באינטרנט דומים לשופיני מחט, אך הם מעט גדולים יותר. הם יכולים לנוע פנימה והחוצה של קווי המתאר של גילופי עץ. בנוסף למסורי שרשרת ומסורי צלבים, שופינימסור באינטרנט משמשים לחידוד להבים של מסורי צלבים. בנוסף לשרשראות, שופינימסור באינטרנט הם בצורת יהלום בחתך רוחב, המתאימים לזוויות של שיני המסור המעוגלות.

שופינים שטוחים נועדו להחליק משטחים שטוחים, בעוד שופינים מעוקלים נועדו לעקומות קעורות. שופינים חצי עגולים הם הטובים ביותר עבור חורים גדולים ושופינים עגולים עבור קשתות קטנות. דרך טובה לשופין מתכת היא לצייר קו ישר על פני המניה ולהפוך אותה לזווית של 30 מעלות. כדי שלא להצמיד את החומר, הקפד לשנות את כיוון משיכותיך כדי להבטיח משטח תיוק שטוח.

צליפת עץ היא סוג אחר של שופין. לצינור יש שיניים עמוקות בהשוואה לשופין מתכת, והוא מייצר חתך גס יותר. צליפת עץ יכולה לשמש גם לעיצוב אבן רכה. ניתן להשתמש בשריפת עץ כדי להסיר את קצוות העץ המחוספסים. כלי זה יכול לשמש במקומות כי כלי חיתוך אחרים אינם אפשריים, כמו תחתונים. זה גם שימושי לשימוש עם פטיש ומקדח.

שופין לנגרות הוא כלי נפוץ לגיזום ולסיום פרויקטי מתכת ועץ. לשופינים יש הרבה נקודות חיתוך קטנות שמועלות על המשטחים האורכיים של הכלי. הפעולה של שופין נוצרת על ידי שפשוף על ידי יצירת עבודה. ברגע שאתה שולט באמנות ההגשה, אתה תהיה מוכן להתחיל לסיים פרויקטים עם השופין הנכון לתפקיד. כלי יד זה משמש בנגרות, במתכות ובתעשיות רבות אחרות.

ההיסטוריה של השימוש בנגרות בשופין היא ארוכה ומעניינת. שופין שימש לעיצוב עץ במשך מאות רבות לפני שהיה זמין לציבור הרחב. למעשה, השופין היה בשימוש כל כך הרבה שנים בימי הביניים שקשה להאמין שהם לא היו זמינים לכל אחד בעולם. עם זאת, בסוף תקופת הרנסאנס הכלי הפך נגיש יותר ושימושי יותר, מה שהפך את הנגרות לזולה יותר.

כלי יד נוסף בשימוש בנגרות הוא השפשוף. לא ניתן לחדד את זה ולא דורש שום התקנה, אבל זה יכול להיות מטופל היטב. הנסורת בשיניים של החבל תידחף החוצה על ידי סיבי עץ חדשים. בעוד שמשתמשים בשופין

כדי לזקק או לעצב משטחים, לעולם לא משתמשים בשפשוף למתכת. חיוני שהנגרות תטפל כראוי בצליפות ובשופינים כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.