אוכל לכלבים

איך לבחור את מזון הכלבים הטוב ביותר לכלב שלך

מזון לכלבים הוא דיאטה שמתוכננת במיוחד לכלבים. מזון לכלבים נועד להיות בריא לכלבים ככל האפשר. כלבים הם טורפים ואחים רבים, אז הם אוכלים אוכל אנושי. עם זאת, כשמדובר בבחירת המזון הטוב ביותר לכלב שלך, יש כמה דברים שצריך לזכור. הנה כמה עצות חשובות כדי להבטיח שתקנה את מזון הכלבים האיכותי ביותר.

אל תקנה אוכל זול לכלבים רק בגלל שזה זול יותר. מזון כלבים באיכות גבוהה לא צריך לעלות יותר מ-10 דולר לקילו. שימו לב לשלושת המרכיבים הראשונים. דלג על המרכיב הראשון שאינו בשר. כלבים זקוקים לחלבון שמקורו בבעלי חיים לבריאותם. ודא הכלב שלך מקבל שריר רזה מבשר במרכיבים הראשונים. אם זה לא, בחר מותג אחר. איכות לא חייבת להיות מוקרבת.

ודא שאתה קורא את המרכיבים. מרכיבים דלי קלוריות עדיפים על מילוי מיותר. חלבונים שלמים הם המקור הטוב ביותר לחלבון. חפשו תרנגול הודו, עוף וכבש. יש הרבה בשרים מסתוריים. יש להימנע ממרכיבים מסוג זה. במקום זאת, חפש נוסחאות המציינות מקורות מן החי. ודא שאתה קורא את התווית בזהירות כך שהכלב שלך לא מקבל שום דבר שאתה לא רוצה.

טיפים לקניית מזון כלבים:

הימנע ממזון כלבים זול. רבים ממזונות אלה מכילים מרכיבים מזיקים. אתה יכול למצוא כמה מזון כלבים בטעם טבעי מצוין במחיר סביר. אל תשכח לקרוא את כל המרכיבים לפני שאתה קונה. עליך לוודא שהמרכיבים מכילים את החלבון שחיית המחמד שלך צריכה. אל תשכח את התוויות! מזון הכלבים הטוב ביותר יספק את כל החומרים המזינים הנחוצים לחיית המחמד שלך. כדאי לבזבז קצת יותר על איכות, אבל לא על הערך התזונתי.

למרות שזה לא הכרחי לבזבז הרבה כסף, אתה רוצה לוודא שהכלב שלך מקבל את כל החומרים המזינים שהוא צריך מהמזון שלו. אם הכלב שלך סובל מעודף משקל, כדאי שתשקול לעבור למותג שיש לו מחירים גבוהים יותר. כך, הגור שלך יקבל את התזונה הנכונה. כשמדובר במזון לכלבים, אתם צריכים לחפש מוצר שמציע מרכיבים באיכות גבוהה ומנוסח עם ויטמינים ומינרלים נכונים.

ודא שאתה בוחר מותג עם מגוון רחב של מרכיבים. לכלב שלך צריכה להיות תזונה מאוזנת, הכוללת גם מזונות שלמים וגם מרכיבים מעובדים. חשוב להיות מסוגל לזהות את המרכיבים באוכל האהוב על הכלב שלך. אתה יכול למצוא ארוחה נהדרת לכלב שלך אם אתה משתמש במרכיבים הנכונים. המותגים הטובים ביותר יכילו ויטמינים ומינרלים שיועילו לכלב שלך. אם אתם מחפשים מזון כלבים זול, נסו את הטיפים האלה למצוא אוכל בריא ומאוזן.

קריאת המרכיבים היא דרך נוספת לעזור לכלב לבחור את האוכל הטוב ביותר. חשוב לדעת את סוג הבשר במותג מזון מסוים. בשר יכול להיות מכל בעל חיים, ואילו את ארוחת העופות ניתן להשיג רק מציפורים. אם יש ספק, ודא שהמזון אינו מכיל חיטה או דגנים. הם עלולים להזיק לבריאותו הכוללת של הכלב. אתה יכול בסופו של דבר עם מוצר עני אם אתה לא יודע את המרכיבים.

עליך לבחון היטב את מרכיבי המזון לכלבים. אם יש לך שאלות, צור קשר עם היצרן. חברה מכובדת תשמח לענות על השאלות שלך ולספק יותר מידע ממה שאתה יכול למצוא על התווית. זה גם רעיון טוב בשבילך לשאול את היצרן שאלות על המרכיבים במוצרים שלהם. האגודה הווטרינרית של החיות הקטנות בעולם יכולה לעזור לך אם יש לך שאלות על מרכיב מסוים. לקבלת הדרכה, להתייעץ וטרינר אם השאלות שלך לא נענות.

אתה צריך קודם לקרוא את המרכיבים לפני שאתה קונה מזון לכלבים. זה יאפשר לך לקבל החלטה מושכלת איזה מזון לכלבים הכי טוב לבריאות הכלב שלך. מרכיבי מזון לכלבים אמורים להיות ניתנים לאיתור בחזרה למקור שלהם. זה יאפשר לך ולכלב שלך לבחור את האוכל הטוב ביותר. אם יש לך שאלות, אתה תמיד יכול לשאול את היצרן למידע נוסף. תווית המזון צריכה לכלול את המרכיבים במרכיבים. יש הרבה מותגים של מזון לכלבים, אז לא קשה למצוא את זה שהכי טוב לכלב שלך.