טיפים לקניית אביזרים טובים בחנות סקס

קונים שבילו זמן רב בחנויות למבוגרים לא ישתמשו במונח ”חנות סקס”. חנות סקס פירושה הרבה דברים שונים לאנשים שונים. זה יכול להיות מקום שבו הלקוחות הולכים לקנות קונדומים או לחפש את הדילדו המושלם. זה אפילו יכול להיות חנות חידושים למבוגרים, למכור הכל מצעצועים שובבים ועד הלבשה תחתונה ארוטית.

כמו כל חנות קמעונאית אחרת, חנויות מין הן אישיות וחסרות שיקול דעת. יש משהו לכולם, פשוטו כמשמעו. אם אתה לא יודע מה ה ”זה” שלך, אז אתה יכול לחקור, לנסות ולבקש עצה מבלי להרגיש מודע לעצמך או נבוך. שאל את הקמעונאי שלך על המומחיות שלהם; האם הם מוכרים רק צעצועים, או שהם יכולים לספק ללקוחות מגוונים יותר? אם אתה מרגיש לא בנוח לקנות מאדם זר, אז לך למקום אחר שבו יש יותר אנשים בעלי ידע בסביבה. יש חנויות שאפילו מציעות גלישה אנונימית; בדרך זו, אתה יכול להימנע מהמבוכה של שיחה עם זרים על עניינים אינטימיים.

רחוב שקט ללא חנויות למבוגרים או הלבשה תחתונה הוא המקום האידיאלי לחנות סקס. זה יבטיח שתרגיש בנוח לשוחח עם הצוות או הלקוחות. זה יאפשר לך להסתכל מסביב ולא להיות מוסח על ידי אנשים. שירותים ציבוריים מומרים, בתוך סופרמרקט גדול או בניין עם מסדרונות רחבים או חדרים ריקים, הם מקום טוב לפתיחת חנות. זה בעצם תפאורה נהדרת, כפי שהיא תרתיע סוטים מנסה להיכנס לחנות שלך.

בקניות בחנות סקס, אולי תגלה שיש להם מגוון פריטים למכירה. אתה צריך לקחת מבט מקרוב אם זה המקרה. כדאי שתבדוק גם את אוסף הוויברטורים, הדילדואים והפריטים האחרים. עליך לוודא שאתה מזמין את הפריט הנכון אם אתה מתכנן להזמין באינטרנט.

אל תקנה פריטים רק בגלל שראית את הפריטים באזור התצוגה. תבדוק קודם אם החנות מקבלת כרטיסי אשראי. יש חנויות סקס שלא, אז אתה צריך להיות בסדר בלי להשתמש בכרטיס האשראי שלך. אם החנות מקבלת את הכרטיס שלך, אתה יכול להמשיך לקופה. לחנויות רבות ייקח זמן מה לעבד את ההזמנה שלכם, אבל זה רק בגלל שצעצועים רבים מוזמנים על ידי אותה חנות.

ברוב חנויות הסקס תהיה גם חנות מזכרות באתר. אולי תשקול לקנות שובר מתנה או משהו מחנות המתנות אם אתה רוצה לקנות משהו למישהו. אולי יהיה לך קל יותר לקנות חנות מתנות אם אתה רוצה לקנות משהו לעצמך. עליך לשלם את מלוא המחיר על כל פריט שתקנה מחנות המתנות לפני שתוכל לצאת מהחנות. לכן, ביצוע רכישות מחנות המזכרות של החנות עשוי להיות אופציה טובה יותר עבורך.

רוב חנויות הסקס מוכרות שמני עיסוי וחומרי סיכה. מוצרים אלה נמכרים גם בחנויות רבות. בנוסף, אולי תרצה לגלוש במגזינים ובספרים של החנות. פריטים אלה מכילים בדרך כלל ביקורות מוצר, אשר יעניקו לך מידע על המוצרים הטובים ביותר. חנויות אלה מאפשרות לך לשאול שאלות צוות על מוצר.

באפשרותך לגלוש באינטרנט כדי לראות את המוצרים באופן אישי אם מעולם לא עשית זאת בעבר. הרבה אתרים מציעים מידע ותמונות על חנויות סקס, מה שיעזור לך לקבל החלטה טובה. אבל בסופו של דבר, כשתגיע לחנות, יהיה לך נוח יותר לרכוש את האביזרים שאתה צריך מהאינטרנט. לדפדף באינטרנט, לקבל שמני העיסוי האהובים עליך וחומרי סיכה, ולקנות אותם מאתר אינטרנט.