קופסאות קרטון למעבר דירה בזול

רבים משתמשים בקופסאות קרטון זולות כחומר משלוח למוצרים שלהם. עם זאת, ניתן להשתמש בהם גם כאריזות DIY. הקופסאות האלה נהדרות לאריזה של פריטים קטנים ובינוניים כמו תקליטורים, תקליטורי DVD או ספרים, וגם בגדים. רבים משתמשים בהם כדי לאחסן סיכויים וקצוות שלא ייכנסו למוסך שלהם או שאחרת אינם מתאימים לאחסון בסביבה ביתית רגילה. הקופסאות האלה טובות גם לדברים כמו ציוד ספורט, ציוד מחנאות, כלים וצעצועים.

קופסאות קרטון זולות זמינות במגוון סוגים, עיצובים וחומרים. קופסאות ירוקות הן מן הפופולריות יותר, בעיקר משום שניתן למחזר אותן כאשר אינן בשימוש. כמו כן, קופסאות ירוקות רבות מכילות מעט קצף ”ירוק” בתחתית כדי לספוג לחות עודפת ולהגן על הפריטים שבפנים. קופסאות קרטון אלה קלות לייצור וזולות לקנייה בכמויות גדולות. קיימים גדלים, סוגים וסגנונות רבים. שווה להסתכל מסביב כדי לראות מה הכי טוב בשבילך.

למי שרוצה לארוז את חפציהם בזול למעבר, קופסאות ירוקות הן האפשרות הטובה ביותר. קופסאות קרטון זולות אלה מיוצרות בדרך כלל מנייר ממוחזר (תוצר לוואי של ייצור נייר). הרבה יותר קל להשתמש בהם מאשר בקופסאות מעבר אחרות, כי אין להם ידיות או פינות להיתקע במזוודות או במהלכים שלך. הם גם חזקים מאוד, מה שאומר שאתה יכול לארוז פריטים כבדים או ארוכים יותר לחלל קטן יותר. ניתן גם למחזר אותם בקלות, מה שעוזר להפחית את ההשפעה הסביבתית של פעילויות האריזה שלך.

סוגים אלה של קופסאות קרטון זולות יכולים לשמש למספר מטרות שונות. הם יכולים לשמש למעבר בית. עם זאת, הם יכולים להיות קצת יותר קשים ויקר לרכוש אם אין לך אותם כבר. זה בגלל שהם יכולים להגן על החפצים שלך מפגיעה במהלך המעבר. השקיות האלה נהדרות לאריזת פריטים עודפים שרכשת מחנויות צדקה. אתה יכול גם להשתמש בהם כדי לאחסן מתנות חג ובגדים שלא לבשת בעבר.

אתה יכול גם להשתמש בדברים כמו ארגז נשיאה קרטון כדי להעביר את החפצים שלך לחו "ל. זה נפוץ לעשות את זה בחום הקיץ כאשר החום הוא הגרוע ביותר. עם זאת, זה יכול להיות מאוד שימושי עבור נוסעים בינלאומיים שנוסעים בחודשי החורף. קופסת קרטון זו היא אידיאלית להגנה על מסמכים חשובים כגון דרכונים בעת נסיעה לחו "ל ויכולה גם למנוע אובדן פריטים יקרי ערך. הדבר חשוב במיוחד לחגים שיש להם ילדים. תיבות אלה הן אפשרות נהדרת לנסיעות קבוצתיות כפי שהם יכולים להחזיק את כל המזוודות שלך יחד. זה מקל על האבטחה בשדה התעופה.

אם אתה חושב על שימוש בקופסאות קרטון זולות למעבר, תצטרך להחליט כמה משקל אתה רוצה שהם יוכלו לשאת. יש הרבה גדלים וצורות שונים שאפשר לבחור מהם כדי שתוכלו להיות כבדים ככל שתרצו. רבות מהקופסאות הללו מגיעות גם עם כריות, מה שהופך אותן להרבה יותר נוחות לנוע מאשר תיבות נעות מסורתיות. חשוב לשקול כמה משקל אתה יכול להרים ועד כמה הקופסאות בטוחות. קופסאות הנעות מפלסטיק הן בדרך כלל הבטוחות ביותר, אך יש גם קופסאות קצף שניתן לספור עליהן כדי לא להישבר או להזיק, והן יכולות להיות טובות יותר לאריזה.

לפני שאתה קונה קופסאות קרטון זולות עבור המהלך שלך, למדוד אותם קודם. זה יבטיח לך לקנות תיבות בגודל הנכון, וזה גם ייתן הערכה של משקל התיבה. אין דבר גרוע יותר מאשר לקנות משהו רק כדי לגלות שהוא גדול מדי או כבד מדי לצרכים שלך. זה אולי נראה כמו רעיון נהדר לרכוש קופסאות נעות זולות, רק בשבילם בסופו של דבר עולה לך הרבה יותר ממה שאתה ציפית, במיוחד אם הם נשברים במהלך המעבר.

סרט אריזה יכול להכיל את קופסאות הקרטון. זה גם עוזר למנוע מפינות לחתוך או לקרוע בעת אריזה. זה יקל על חייך, ויהיו לך פחות בעיות ברגע שתגיע לבית או למשרד. יש הרבה מותגים וסוגים של סרט אריזה. ניתן לרכוש סרט אריזה בצבעים ובעובי שונים. סרט אריזה נמכר בדרך כלל בלחמניות גדולות. אם אתה מעדיף, אתה יכול לחתוך אותו בעצמך עם מספריים חדים זוג.