כיצד לבחור אביזרי מין

אם אתה מחפש את אביזרי הסקס המושלמים לדייט שלך, אתה במקום הנכון. בין אם אתה קונה לעצמך או לבן הזוג שלך, לדעת איך לבחור אביזרי מין חיוני ללילה טוב בחוץ. הלבשה תחתונה נכונה יכולה לעזור לך להירגע ולהפוך את החוויה ליותר מספקת, ויש מבחר עצום של אביזרים שונים שמתאימים לצרכים שלך. אתה יכול לגרום לבן הזוג שלך להרגיש נוח ובטוח במהלך יחסי המין שלך על ידי בחירת האביזרים הנכונים.

כאשר רוכשים אביזר מין, חשוב לשקול את הגורמים הבאים. ‏ ראשית, תן דעתך לצרכים של השותף שלך. אתה מחפש צעצוע שיגרה אותה? אתה מתמקד בגירוי דגדגן? זה משהו שהיא תהנה ממנו? אם אתה לא בטוח, תנסה קודם מודל זול יותר. ברגע שאתה מנסה את זה, אתה יכול להשקיע באחד יקר יותר מאוחר יותר.

אם אתה לא בטוח איזה סוג של צעצוע אתה רוצה, אל תפחד לשאול את השותף שלך. מומחים בתחום שמחים לחלוק את דעתם על צעצועי מין. ד "ר ניקי קולמן, פסיכולוג מורשה ומומחה למערכת יחסים, מספק עצות על אילו מהן יהיו היעילות ביותר עבורך. וזכור, בחירת אביזר המין הלא נכון יכולה לפגוע בבן הזוג שלך. אז הדרך הטובה ביותר לבחור צעצוע היא לדון ברצונות בינך לבין השותף שלך.

לפני שקונים אביזר מין, לבדוק את החומר שלה. האם זה בטוח להשתמש? אם הוא מכיל חומרים שיכולים לגרות את עורך, בחר במודל היפואלרגני. סיליקון, אלסטומר תרמופלסטי, פוליוויניל כלוריד, ופלדת אל-חלד כולם בטוחים לעור. צעצועי מין פלדת אל-חלד הם תקן הזהב, ותכשיטי הכתרים מייצרים צעצועי מין מתכתיים בטוחים.

דילדוס: הם נהדרים לחוויה מינית ראשונה וניתן להשתמש בהם שוב ושוב, אבל חומר הסיליקון מעניק לחוויה תחושה מציאותית יותר. כמו כן, דילדואים הם פחות מאיימים עבור בפעם הראשונה לצעצועי מין, והם בדרך כלל סביב שבעה סנטימטרים. הם יכולים להתחמם ולשמור על חום הגוף, וגם עמידים למים. ולמרות שהם נראים מפחידים בהתחלה, קל לנקות אותם.

פרטים נוספים: https://vitoslife.co.il/