מהם רכבי וולוו נבחרים?

כאשר מחפשים מכונית משומשת, מציאת העסקה הטובה ביותר יכולה להיות מרתיעה. גורמים רבים נכנסים לתמונה – היסטוריית שירות קודמת, השפעה סביבתית וקילומטראז' – שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע הרכישה.

רכבי וולוו סלקט מציעים לך את ההזדמנות למצוא את רכב החלומות שלך מבלי לשבור את הכיס. וולוו בבעלות קודמת אלה נבדקו ביסודיות כדי לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של וולוו לבטיחות, ביצועים ומשיכה אסתטית.

מהם היתרונות של רכב וולוו חדשים?

רכבי וולוו סלקט מספקים את כל היתרונות של רכב חדש במחיר משתלם ללא תחרות. המכוניות ורכבי השטח שבבעלות קודמת אלו הם דגמי וולוו בבעלות קודמת, שנשמרו בקפידה, בנוסף הם מצוידים בכל שדרוגי התוכנה האחרונים.

רכבי וולוו ידועים באמינותם, והם גם מתהדרים בתכונות בטיחות מרשימות המגנות עליך ועל משפחתך במהלך נסיעה. טכנולוגיות אלו כוללות WHIPS(tm), SIPS(tm) ווילונות מתנפחים.

רכבי וולוו כוללים מערכות בטיחות מתקדמות בדגמים רבים, כגון מכוניות סדאן, קרונות ורכבי שטח. תכונות אלו מתוכננות כדי לשמור על אבטחתך ועל הנוסעים שלך בכל תנאי נהיגה – מתנאי מזג אוויר סוערים ועד מהירויות גבוהות.

יתר על כן, כל דגם חדש של וולוו מגיע עם מערכת חשמלית או היברידית המסייעת לחסוך בדלק ולהפחית פליטות. טכנולוגיות אלו הן דרך מצוינת להפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך תוך שיפור ביצועי הנהיגה והיעילות.

אילו רכבים של וולוו סלקט מספקים לך?

רכבי וולוו סלקט מספקים לך את האפשרות לחסוך ברכב משומש באיכות גבוהה. דגמי היוקרה המתוחזקים היטב הללו עשויים להכיל את אותם טכנולוגיה ואלמנטים עיצוביים חדישים כמו דגמים חדשים, ומעניקים לך ערך רב עוד יותר.

נהגים ברחבי דובוק יכולים לקבל את ההזדמנות לחוות וולוו כמו חדשה בהנחה ללא תחרות עם הדגמים הקודמים האלה. מגובה על ידי אחריות מוסמכת מראש של וולוו, רכבים משומשים אלה מתהדרים ברוב התכונות שנמצאות בדגמים חדשים לגמרי בחסכון משמעותי.

בנוסף, מכוניות ההדגמה והשאלות שלנו שיצאו לפנסיה זכאיות להטבות Certified by Volvo – מה שמספק לך שכבת ביטחון נוספת.

בנוסף ליתרונות אלו, רכישת מכונית וולוו בהשאלה או הדגמה מסוחר וולוו מורשה במערב הוליווד, קליפורניה היא אפשרות אידיאלית לנהגים שאינם רוצים לדאוג להוצאות תחזוקה רגילות. עם הלוואות לסוחרים, אתה יודע שהוולוו שלך תקבל את כל התחזוקה הנדרשת ללא עלות נוספת.

איך המותג הזה צבר מוניטין?

כאשר נהגים מחפשים רכבי יוקרה בבעלות קודמת, וולוו היא לרוב המותג המועדף עליהם. מותג זה זכה למוניטין של ייצור מכוניות שנבנו להחזיק מעמד ולהישאר אמינים גם לאחר שנים רבות של שימוש.

נהגי Conway, AR המעוניינים לחסוך כסף ברכישה הבאה שלהם יכולים ליהנות מדגמי וולוו משומשים. רכבים ישנים אלה זוכים לרוב לשבחים על המראה המסוגנן והתכונות המתקדמות שלהם.

אם אתה שוקל לרכוש דגם של וולוו, הקפד לבחור בדגם שאושר על ידי וולוו. למכוניות אלו יש בדרך כלל פחות מ-80,000 מיילים והן במצב מצוין.

תוכנית Certified by Volvo זכתה לשמצה בזכות תהליך הבדיקה הקפדני שלה. מודלים אלו עוברים בדיקות של 170 נקודות של מערכות ורכיבים חיוניים.

בנוסף, מכוניות אלה מגיעות עם אחריות בלתי מוגבלת לקילומטראז' של חמש שנים וסיוע בדרכים של וולוו. הטבות אחריות אלו יכולות להעניק לנהגים שקט נפשי בעת רכישת רכבים משומשים.

לפרטים נוספים :

https://volvoselekt.co.il/model/xc90/