מה כדאי לתת לאמא ביום הולדתה? ‏

אם אתה מחפש מתנות גדולות לאמא, אתה לא צריך לשבור את הבנק. שקית טעימה עם כיס צדדי היא אפשרות נחמדה. אמהות מחליפות לעתים קרובות את העיצוב שלהן, אז זו מתנה נהדרת בשבילה. כמו כן, דיוקן יפה בצבעי מים של ביתה עם נקודות ציון יזכיר לה את הזמנים הטובים.

כדי לחגוג את הציטוטים מעוררי ההשראה של אמא שלך, אתה יכול להשיג לה סט של משקפי קריאה עם ציטוטים מעוררי השראה מהסופרת, מאיה אנג 'לו. מסכות גיליון הן גם רעיון טוב – הם אלטרנטיבה נהדרת ללכת לספא. מסיכת תה ירוקה ממריצה יכולה לרענן את עורה בתוך מספר דקות. חוץ ממוצרי יופי, יש גם מגמה נהדרת: נרות מעוותים מבולבלים. אלה באים במגוון צבעים וצורות.

עוד מתנה נהדרת לאמא שלך היא שרשרת אישית. זוהי דרך מצוינת להביע את אהבתך אליה ולהזכיר לה את הקשר המיוחד שאתה חולק. שרשרת מותאמת אישית עם ראשי התיבות שלה או אבני לידה יכולה לגרום לאמא שלך להרגיש מיוחדת. אפשר אפילו להוסיף שמנים חיוניים לשרשרת. לא משנה מה תחליט, אמא שלך תהיה בטוחה להעריך את זה.

כאשר אתה קונה מתנות לאמא, דאג לשקול את התקציב שלך ואת ההעדפות של אמך. אם אתה לא יודע מה היא רוצה, או אם אמא שלך אומרת שיש לה כבר הכל, זה יכול להיות קשה למצוא מתנה שתספק אותה. אבל אל תדאג, יש הרבה רעיונות למתנה לאמא שלא ישברו את הבנק.

חלוק רחצה חמים עשוי מכותנה טורקית מפוארת הוא עוד רעיון מתנה גדול לאמא. הוא מגיע בארבעה צבעים והוא מתנה מקסימה לכל אמא. זה יושב בנוחות סביב צווארה של אמא, יוצר תזכורת עדינה של החיבור שלך. אמהות אוהבות להרגיש יפה, אז תני להן משהו שהיא יכולה ליהנות ממנו.

ספר שולחן קפה מסוגנן הוא גם מתנה נחמדה לאמא שלך. בין אם אמא שלך מעדיפה ספרים או כתבי עת, ספר שולחן קפה על נשים מעוררות השראה בהחלט יגרום לה לחייך. יש עשרות ספרים בשוק המציגים נשים מעוררות השראה. ניירת קינדל היא גם מתנה נהדרת לאמהות שאוהבות לקרוא לפני השינה. הוא עמיד למים ונראה כמו ספר אמיתי.

עוד רעיון מתנה לאמהות הוא ספר מתכונים אישי. אמא שלך יכולה לכתוב את המתכון על זה בעצמה, כך שזה יהיה ייחודי ומותאם אישית. היא תאהב מגע אישי ותרגיש מיוחדת. צילום תמונות של משפחתה יהיה גם מחווה מחממת לב. מכשיר חכם שמדפיס תמונות מהטלפון או היומן שלה הוא עוד מתנה נהדרת לאמא. היא גם תאהב קורא אלקטרוני שיארח לה חברה בבית. אם היא מעדיפה ספרים בכריכה רכה, הנייר של קינדל יהיה מתנה אידיאלית.

שרשרת אישית היא גם מתנה נהדרת לאמא. אתה יכול להפוך אותו אישית עם שמה או תאריך לידתה או מילים משמעותיות אחרות. לחלופין, אתה יכול לתת לה שרשרת זהב לבנה – אלה הן רב תכליתיות ואופנתיות. הדבר הטוב ביותר במתנה אישית הוא שזה לא יקר מדי.