ציוד קמפינג

מוצרי מחנאות באיכות גבוהה לרכישה אונליין

יש הרבה מוצרי מחנאות שאתה יכול להשתמש בהם אם אתה אוהב להיות בחוץ, במיוחד אם אתה רוצה להיות בחושך. יש יתרונות רבים של מוצרים אלה, והם גם יכולים להפוך את חווית המחנאות למהנה יותר. הדבר הטוב ביותר לפנסים הוא שהם מספקים תאורה סביבתית, בעוד פנסים הם לא טובים באותה מידה. בנוסף, פנסים יכולים לעוור זמנית את מי שמסתכל עליהם. פתרונות תאורה אלה קשים יותר לשימוש מאשר פנסים מסורתיים, והם בדרך כלל דורשים הילוך מיוחד.

ישנם סוגים רבים של מוצרי מחנאות זמינים. אף ־ על ־ פי שחלק מהפריטים יקרים יותר מאחרים, אתה עדיין יכול ליהנות יותר מהנסיעה שלך על ־ ידי רכישת מוצרי מחנאות שיכולים להפוך את החופשה שלך למהנה אף יותר. ציוד המחנאות הנכון יהפוך את הטיול שלך ליותר מהנה וקל. הנה כמה מהפריטים הנפוצים ביותר: שולחנות מתקפלים, לוחות סולאריים, מרשמלו. כל אחד מהפריטים האלה יכול להבטיח שתהיה לך תקופה בטוחה וכיפית בהרפתקה הבאה שלך.

עוד מוצר חשוב למחנאות הוא פנס טוב. פנס טוב יספק הרבה אור, אבל אתה חייב לבחור אחד שמתאים בנוחות בידיים שלך. במשך פרקי זמן ארוכים, פנס יכול להיות לא נוח להחזיק. בחר באור שיש לו מתג פשוט כדי להבטיח את הבטיחות שלך. חשוב שיהיה מקור אור כשאתה בחוץ, ופנס יכול לעשות את כל ההבדל. מים חיוניים לבריאות ולרווחה שלך.

יש הרבה פנסים זמינים, אבל פנס אפולו הוא הטוב ביותר לטיולי מחנאות. זה פועל על סוללות ליתיום-יון. הוא יכול לספק 250 עדשות במשך 50 שעות. שמיכה היא אפשרות אחרת. שמיכות עמידות למים אלה יכולות להיות ממולאות בבידוד כדי לספק חום. זהו פרס גדול להגרלה והוא חיוני להפסקות שירותים בשעות הלילה המאוחרות ופעילויות אחרות.

ערסל וכיסאות יכולים לשמש גם כמוצרי מחנאות. ערסל יכול לשמש בצל כאפשרות ישיבה בחוץ. אוהל יכול להיות מאוד נוח, אבל אוהל שאין לו חופה הוא בזבוז של מקום. אתה יכול גם להשתמש בערסל כדי להניח את הראש על, או כיסאות מתקפלים או שולחנות שאתה יכול להגדיר. רוב המוצרים האלה קלים משקל וניתן לאחסנו בקלות. למרות המחירים הגבוהים שלהם, מוצרים אלה עדיין יכולים להיות דרך נהדרת לחסוך כסף.

שק שינה הוא מוצר מחנאות חייב להיות. שק שינה יכול לעשות את זה לא נוח עבור אדם אחד או שניים ויכול לעשות את זה קשה לישון באוהל שק שינה יכול לעזור לך להירגע ולישון אבל זה לא ממש נוח כמו אוהלים. אולי אתה גם מרגיש קר או לח מהתיק. עדיף להשקיע במצית עמיד למים. זה אביזר מחנאות נהדר יש בתיק שלך.

מוצרי המחנאות הם חובה עבור הקרוואן המודרני. מוצרים אלה יכולים לשמש מי קירור. מימיות אינן אידיאליות למטרה זו, שכן יש להן פה צר והן יכולות לגרום למים לטעום מוזר. סוגי המימיות הנפוצים ביותר הם בקבוקי נלג 'ן. המימיות לא יכולות להיות מועברות ממקום אחד למשנהו כי הן לא ניידות. הם גם יכולים להגביל את הניידות והמרחב שלך והם לא חזקים כמו בקבוק נלג 'ן.

שקית קרירה היא פריט מחנאות חיוני. זה עוזר לך לשמור על האוכל שלך ושתייה קרה. תרמיל-גב קר יותר הוא אופציה נהדרת לטיול יום. זה יכול להחזיק הרבה אוכל או משקאות לקבוצה. מקרר מחנאות הוא אופציה נהדרת עבור חובבי מחנאות המעוניינים לשמור על קור רוחם. הן אידיאליות לטרקים ארוכים וקצרים. תוכל לשמור על קור רוח. אתה תהיה חופשי ליהנות בחוץ ולהרחיק יתושים.

כיסא מחנאות טוב הוא המוצר החשוב ביותר. כיסא טוב חיוני לטיולים רומנטיים. טרקולוגיה YIZI GO היא אפשרות נהדרת. הוא יכול בקלות לארוז ויכול לישון שני אנשים. אוהל יעזור לך להימנע מסיכון ללקות במלריה או במחלות אחרות, והאוהל יחמם אותך. זה כסא המחנאות הכי טוב בשוק. הכיסאות צריכים להיות עמידים ונוחים. תוספת נהדרת לכל ערכת מחנאות היא הספל הנייד.

למידע נוסף על ציוד קמפינג, לחצו כאן: טמבוריה בקליק, ציוד מחנאות