ציוד למנעולנים

ציוד מעולה עבור מנעולים

אמנם יש פריטים רבים שאתה יכול לרכוש לעסקי המסגר שלך כדי להפעיל אותו, יש כמה כלים אתה לא צריך להיות בלי. הנה כמה מהכלים החיוניים ביותר לעסקי המנעולים שלך. כלים אלה כוללים שכפולי מפתח וכן סט פריצת מנעולים ומכונות חיתוך קוד. אם ברצונך לשמור על הסדר, תצטרך גם לרכוש ערכת סיכות.

מנעולן צריך שני סוגים. ראשית, צריך להיות להם כמה סוגים של מנעולים. אלה יכולים לכלול מנעולי Kwikset ומנעולים ממשלתיים פדרליים. דבר שני שהם צריכים לדעת עליו הוא כניסה ללא מפתח, חומרה אלקטרונית, ומנעולי טביעת אצבע ביומטריים. מפתח ברגים הוא חובה, כמו גם מכשיר הצמדה. כלים אלה יכולים להיות יקרים, אבל הם יעשו את העבודה שלך הרבה יותר קלה.

תגי מפתח הם סוג אחר של ציוד. תגיות אלה מגיעות בצבעים וסגנונות שונים והן מושלמות לתייג מפתחות שימוש גבוהים. יש תג מפתח שיתאים לכל צורך כדי שתוכל למצוא במהירות את מה שאתה צריך. בעוד כלי זה יכול להיות שימושי למטרות רבות זה לא חיוני כי מנעולים יש ארגז כלים מיוחד. במקום זאת, לרכוש ערכת התחלה של כלים אלה.

אחר כך, תשקיע בערכת חילוץ. כלי זה יהיה שימושי ביותר כאשר אתה עובד על מנעולי פין טמבלר, שהם הסוג הנפוץ ביותר של מנעול. אתה יכול לתקן כל מקדח שבור בתוך דקות עם התרגיל קצת מחלץ. אם אתה חדש במקצוע המנעולן, ערכת חילוץ חיונית כדי לעזור לך להתחיל במסע שלך. לבסוף, אתה צריך מבחר טוב של שכפולי מפתח.

לא משנה אם אתה מסגר או מכונאי רכב, תצטרך רבים מאותם כלים. כלים לציוד אוטומטי, מערכות נעילה ביתיות, מכשירי משדר וציוד רכב אחרים הם רק חלק מהכלים שתצטרך. תצטרך להשקיע אלפים בכלי מנעולן, ללא קשר לכישורי המנעולן שלך. מנעול בטוח הוא חיוני לרכבים שלך. זה לא משנה אם אתה חושב שיש לך כל מה שאתה צריך, אבל ציוד איכותי הוא חיוני.

הכלים האלה לא מספיקים. תצטרך גם מקודד מרובה מפתחות וכוונת אוטולוק. האחרון הוא חשוב במיוחד אם אתה עובד על מספר גדול של מנעולים או צריך להתמודד עם הרבה מותגים שונים. כלים אלה יאפשרו תצפית ברורה על מנעולים ותוכם. כלים אלה חיוניים עבור מסגר אוטומטי. מנעולי הנעילה יעזרו לך לראות לתוך מנעול כאשר אתה עובד על מכונית.

מנעולן זקוק לעתים קרובות לכלים יקרים. מכונת מפתח טובה היא חלק חיוני של ערכת הכלים של מנעולן, והחומרה הנכונה יכולה לעשות או לשבור מנעול. מחלץ מפתח טוב יאפשר לך גם להסיר חתיכות שבורות של מפתח. אם אתה עובד עם מספר גדול מנעולים, חילוץ מנעול באיכות גבוהה יהיה כלי יקר ערך. בעת בחירת ציוד, אתה צריך לשקול התקציב שלך.

חיוני שלמנעולן יהיה את כל הציוד הדרוש לו. זה חייב להיות מסוגל לעבוד בהרבה סביבות שונות ועם חומרים שונים. זה חיוני שיהיה לך את ציוד הבטיחות הנכון. לדוגמה, מסגר צריך ערכת חותמת פלדה לתייג ומפתחות בולים. כלי זה שימושי כאשר מנעול תקוע או קשה לפתיחה. זה עולה 500 דולר. המנעולן המקצועי יצטרך כמה פריטי אבטחה כדי שהסדנה תוקם.

מנעולים מקצועיים צריכים רכב אמין ומרווח. לדוגמה, ואן היא בחירה טובה, אבל משאית עשויה להיות הכרחית אם אתה מבצע עבודה בקנה מידה גדול. מכונית בציר היא בחירה מצוינת עבור חובבים או אספנים. מכונית עם מכשיר ג 'ים קטן תפחית את עלויות הביטוח של הבעלים ותספק אבטחה למכונית.

למידע נוסף עבור ציוד וכלים עבור מנעולנים, לחצו כאן: שיווק חגי