ציוד ומתקן מגרדת לחתולים

אחת הדרכים לספק לחתול שלך פעילות גופנית היא לספק שריטות וציוד אחר שיעזור לחברך החתול למתוח את שריריו. אתה צריך לבחור עמדות גבוהות מספיק לחתול שלך כדי למתוח לחלוטין, או שאתה תסתכן שיש חתלתול כי כרכרות וציידים למטה במקום למתוח את השרירים שלהם. חתולים אוהבים להתמתח, אז תקנה לחתול שלך את הציוד המתאים למטרה זו.

עבור עמוד גירוד רב-תכליתי, קנה אחד שמתפקד גם כמוט. מוצב סיסל מוצק יכול לשמש כטרקלין לחתולים. ההודעות ימנעו מהחבר החתול שלך לגרד את הרהיטים שלך. חתולים גם אוהבים להתמקם בעצים שלהם כדי שיוכלו לצפות במה שקורה בחוץ. ללא קשר למיקום, עמוד גירוד חזק יכול לעזור לשמור על הרהיטים שלך בטקט.

בעוד שריטות חשובות לבריאותו הנפשית והפיזית של חברך החתול, בחירת החיית מחמד שלך של מגרד תלויה בתקציב שלך, אסתטיקה, ומרחב זמין. לדוגמה, כמה מגרדים עשויים מקרטון, ואילו אחרים עשויים מחבל סיסל. חלק מהחתולים מעדיפים לגרד דלתות עץ אנכיות. בין אם החתול שלך מעדיף עמוד גירוד עשוי סיסל או שטיח תלוי בך.

חתולים מגרדים כי הם צריכים לבטא את עצמם ולמתוח את גופם. הם מגרדים כדי לנקות את הטפרים שלהם, מסירים עור מת ומותחים את השרירים שלהם. חתולים מגרדים כדי להביע את רגשותיהם וכדי לסמן טריטוריה. חתולים מגרדים חפצים גם יעזרו לחבר החתול שלך לשחרר לחץ. בנוסף להתנהגות טבעית, זה גם עוזר לחתול שלך להקל על לחץ ולמתוח את השרירים שלה. זה רעיון טוב לספק לה חפץ מגרד כדי שהיא תוכל למתוח את רגליה ואצבעות רגליה.

לרוב, חתולים מגרדים רק במקומות המתאימים להם. עם זאת, זה יכול להרוס את הבית שלך ואת מערכת היחסים שלך עם החתול שלך. שריטות וציוד לחתול הם פשוטים ויכולים לעזור לחבר החתול שלך לעסוק בהרגלי הגירוד הרגילים שלהם בסביבה בטוחה ובריאה. ובניגוד לחיות אחרות, אתה לא צריך לדאוג שהחבר החתול שלך יהרוס את הרהיטים האהובים עליך או את הריצוף.

בזמן שאתה קונה עמוד גירוד לחבר החתול שלך, אל תשכח להתעסק עם חיית המחמד שלך ולתת לו לגרד את המשטח האהוב עליו. השתמש בתרסיס חתולים סביב הפוסט כדי לעורר את יצר השריטות הטבעי של החתול. נסה לספק לחבר החתול שלך פינוק בזמן שהוא בזה, והוא יהיה יותר סביר להשתמש בעמדת הגירוד שלו לעתים קרובות יותר.

אם אתה מעדיף אסתטיקה על פני תפקוד, מגרד קרטון יכול להיות בדיוק הדבר לחבר החתול שלך. עם זאת, אם אתה חובב אסתטיקה, תצטרך להשקיע קצת יותר כדי לרכוש עמוד גירוד עשוי מחומר סיסלי ארוג. חומרים אלה עמידים הרבה יותר מקרטון, שטיח וחבל סיסל. עמוד גירוד חזק יכול להימשך זמן רב, מה שמאפשר לחתול שלך להתאמן בו זמנית.

בזמן בחירת עמוד גירוד לחבר החתול שלך, חשוב לשקול את העיצוב והגודל. לדוגמא, מגרד רכוב על קיר פחות מורגש ולא מוכן להטות מעל. שלא כמו עמוד גירוד בעל מעמד חופשי, הוא גם יתאים לרוב הבתים. יתר על כן, גרד רכוב על קיר יכול להיות רכוב בכל גובה, נותן החתול שלך מתיחה טובה בכל פעם שהוא מחליט להשתמש בו.

אפשר לרכוש מגרד חתולים עם קיר בגודל ובאיכות שונים. בעוד שריטות אלה יכולות להיות זולות, אתה יכול ליהנות שנים של ידידות עם החתול שלך. אתה יכול להוציא קצת יותר כסף ולקבל תמיכה ואיכות טובה יותר. רוב המגרדים בקיר עולים בין דולר לדולר, אבל לא תמצא הרבה אפשרויות יוקרתיות. בדרך כלל, הם זולים, ואתה אפילו יכול למצוא כמה עסקאות גדולות במחיר הנמוך.

פרטים נוספים: https://bet-hahovev.co.il/%D7%9E%D7%96%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%97%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D/%D7%9E%D7%92%D7%A8%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%9E%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%97%D7%AA%D7%95%D7%9C/